Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrátký život
09. 01. 2001
8
0
2162
Autor
Klokan
Krátký život
Jednou, na slunné mýtince, vyrostla konvalinka. Probudila se zjara, zrovna když svítilo sluníčko.
Za chvilku povídá:"Je to tady teplounké, proto jsem tady vyrostla. Já prosím jsem konvalinka, a můj zvonek hezky cinká", zaveršovala konvalinka. "To ale budu mít krásný život", pověděla.
A tak tam žila a měla spousty kamarádů zvířátek a rostlin, protože to byla jediná konvalinka na mýtince.
Jednoho dne na mýtinku přiběhla děvčátka. Trhala kytičky a jedna z nich povídá:"Jé, hele holky, pojďte sem, tady roste konvalinka". Všechny dívky přiběhly a chtěly také.
Konvalinka volala slabým hláskem: POmóc, zachraňte mě, pomóc!" Ale nikdo jí neslyšel. Děvče z konvalinky a z ostatních květin uvilo věnec, potom konvalinka uschla a už nebyla.
No, a vidíte, jak mají takové květiny krátký život.
poslední řádek to úplně zkazil. no nic, taky jsem takovým obdobím prošel....
aleš-novák
22. 03. 2002Miroslawek
15. 01. 2001
živá, utřžená a přivlastněná krása umře. to nás ale většinu stejně nezastaví...
Klokane, to jsem zvědav, co Ti na tuhle krásnou povídečku řekne paní učitelka. Ale jak znám kantorky, tak tam nejspíš najde nějakou češtinářskou chybičku, nebo se jí nebude líbit, že máš ve druhém odstavci dvakrát sloveso "povídat/povědět". Jestli si dokáže vychutnat ten způsob, jak jsi to napsala, tak máte moc dobrou "úču".
inventor ten prolog je pravdivý..
Sice spíš než pohádka je to drama, ale to vůbec neva. Je to pěkně napsaný a je v tom vidět přemýšlení!
Klokánku, co dodat...
Jediné mě utěšuje,že Ty mezi takové dívky nepatříš....
Napsala jsi to moc krásně,opravdu mě bylo za tu konvalinku smutno...