Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMytologie Myrrdu : Úvod ke knize Sinarské věštby
10. 01. 2001
1
0
2109
Autor
SimontheScimitar
Kniha Sinarské věštby spatřila světlo světa nějaký čas před Prvním pádem.Už tím, že tuto událost věrně předpovídá hned první proroctví, zaujala naše učené kolegium a náš pán, nechť je mu vznešený Shan milostiv, dovolil a zaplatil její hlubší studium.Žel autor je nám i po mnohaletém bádání neznámý, ačkoliv jsme z dosažených výsledků vyvodili tři teorie.První se opírá autorův božský původ, což znamená, že pocházel z jednoho ze tří božích pokolení ( jakýkoliv vliv Imar byl definitivně a průkazně vyloučen ), což by vysvětlovalo jistou schopnost předpovídat budoucnost.Musíme však podotknout, že tato teorie se netěší souhlasu většiny z učeného kolegia.Druhá teorie připisuje toto dílo slavnému věštci a kováři, Mautírovy z Meklaru, ale je nejméně pravděpodobná, neboť Mautír zahynul již při úderu na palác Tisíců hvězd a výzkumy bratrů Derenika a Iziáše prokazují, že kniha je nesporně mladší.Třetí a nejhojněji diskutovaná teorie praví, že autorem může být někdo z elfích mistrů magie či mudrců, ale fámy o spisovatelích jako Instin Lothénský či Gildebar Božský důrazně popíráme a od těchž, kteří je roznášejí se distancujeme...
- za učené kolegium
Elethas Car Mannath