Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJistota na Písmáku aneb běžný provoz
11. 08. 2005
2
0
5505
Autor
michal666
Vážení přátelé,
nejčastěji hlášená chyba - chybějící kritiky na autorské stránce - byla snad odstraněna. Prosím zkontrolujte si to.
Pokud narazíte na něco, co teď nefunguje (a před stěhováním fungovalo!), napiště to klidně i sem. Zatím evidované hlavní problémy:
- chybějící data z 5. až 10.8. (odstranění individuálně, návod viz diskuze "Nejistota na písmáku")
- pokec
- písmák domů
- jedna uživatelka se nemůže přihlásit
Na odstranění problémů se i nadále pracuje.
Michal666
nejčastěji hlášená chyba - chybějící kritiky na autorské stránce - byla snad odstraněna. Prosím zkontrolujte si to.
Pokud narazíte na něco, co teď nefunguje (a před stěhováním fungovalo!), napiště to klidně i sem. Zatím evidované hlavní problémy:
- chybějící data z 5. až 10.8. (odstranění individuálně, návod viz diskuze "Nejistota na písmáku")
- pokec
- písmák domů
- jedna uživatelka se nemůže přihlásit
Na odstranění problémů se i nadále pracuje.
Michal666
nejdou mi od včerejška zprávy...více pod mým dílem Pomoc případně další problém pod dílem autora synáčka
nejdou mi od včerejška zprávy...více pod mým dílem Pomoc případně další problém pod dílem autora synáčka
dítě_na_skleníku
02. 09. 2005tři_černí_mravenci
02. 09. 2005dítě_na_skleníku
02. 09. 2005dítě_na_skleníku
02. 09. 2005tři_černí_mravenci
02. 09. 2005dítě_na_skleníku
02. 09. 2005tři_černí_mravenci
29. 08. 2005
mám prosbu...nemohu se dostat do svých zpráv...po přihlášení a otevření zpráv se mi objeví toto:
Některé položky nebyly vyplněny, nebo byly vyplněny špatně. Pokud se nejste jistí, co, kam a jak vyplnit, podívejte se do nápovědy. Chybně: Nejste přihlášen(a)!
nemohu se tedy domlouvat přes zprávy, musím to řešit takto a nevím, co se děje...do minulého týdne mi vše fungovalo normálně...v čem je tedy problém, Michale?
Nikoliv. Včera večer jsem přenastavoval databázi kvůlivá větší bezpečnosti, takže byl asi 2x10 vteřin výpadek...
Ano, někdo tu je...
Patrně se bude jednat o stejný kalibr chyby, jako u (NE)blokace nicků s podtržítkem. Pokud se podaří bez vedlejších účinků otestovat odstranění té první chyby, pustím se následně i do tohoto problému.
dítě_na_skleníku
23. 08. 2005dva_karlove
22. 08. 2005dva_karlove
20. 08. 2005
Proč nefunguje "písmák domů"? Vůbec nelze načíst autory... Jak lze stáhnout díla? Dík za odpověď a za řešení problému.
dva_karlove
19. 08. 2005
Zase souhrnná odpověď na více věcí...
a) Kluby - takže tu máme další (celkově) blbě fungující věc. Kouknu na to.
b) Seznamy autorů. Tady se budu maličko hájit: nefungovalo to korektně už před stěhováním. Pokusně jsem se registroval ještě na starém servru a v seznamech jsem se pak taky nenašel... Ale stejně jako u ostatních problémů, podívám se na to.
c) Na předchozí problémy jsem NErezignoval, ale dohledat, proč některé věci nefungují, jak mají, je díky "průhlednosti" původního kódu dosti náročné na čas. (To v uvozovkách je myšleno silně ironicky). Za pravdu mi dá zajisté každý, kdo písmáká zná zevnitř.
d) Nový písmák - je opravdu progresivnější řešení než se snažit zalátat ty tisíce děr, co jsou v tom původním. Nový kód bude sledovat snahu zachovat všechny stávající funkce písmáka, data uživatelů budou přesunuta automaticky, ovšem až po otestování systému (zatím tedy klidně pokračujte v tvorbě na tom stávajícím...). Měsíce času na to bohužel nejsou (už proto, že to by nikdo nezaplatil), bude se to muset stihnout rychleji. Předpoklad začátku testování nové verze je měsíc září.
Omlouvám se, že neodpovídám všem na všechno individuálně, ale při tom množství chyb a psaní nového na to bohužel není čas.
Mno... a co ten seznam autorů od "N", který čítá celých(!) 10 položek?!
.... a jaktože nemůžu administrovat odkazy v klubech Lůza a Lúza?! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!
rovněž u klubu "skladovnický guláš" nefunguje přístup ... když na něj kliknu, vždy mi zamrzne počítač ... a jeho zakladatel tuleň mi psal, že mu klub nejde upravovat
Miroslawek
16. 08. 2005Anatol_Irhem
16. 08. 2005
Zdá se mi, že je nás tu nějak moc přihlášenejch, že by to neodhlašovalo?
Kritiky pod Sbírkami: budou, jen se kvůli tech. chybě nezobrazují, jak mají. Na odstranění chybě se pracuje. Opět: nevztahuje se na období 5-10.8.
Odhlašování: nefunguje korektně. Vím. Budu řešit.
Přihlašování (nejen): z nějakého důvodu mají uživatelé, jejichž nick obsahuje znak podtržítko "_" mnohem více problémů, než ostatní...
Závěr: bude rychlejší napsat písmáka znovu, než se snažit opravit -všechno- v tom původním... ;)
Miroslawek
15. 08. 2005
opět prý mám nová aviza, která ovšem zřejmě zmizela v propadlišti dějin, protože já nevidím ani jedno:-/
Nebyl jsem tu v době "Velkého třesku", takže poslední dvě blbůstky dostaly šupu. Na festivalu poezie všechny reakce jsou, ale má smysl tam odpovídat..dtto se zprávami? Nejde to nějak přikopírovat?
jo tak sem si to tam našel jedná se o toto a chci to v nezměněné podobě zpátky dík administrátorům
-05.08.05 V matice 19 3 Smíšené verše 1
-05.08.05 le atter v 18 2 Smíšené verše 1
-05.08.05 skřítkovo upouštění 17 2 Smíšené verše 0
-05.08.05 V vzad 26 4 Smíšené verše 2
-05.08.05 V srš úl 24 3 Smíšené verše 2
dítě_na_skleníku
14. 08. 2005dítě_na_skleníku
14. 08. 2005
před týdnem sem vložil asi tři díla a ted je nemám mohli byste se po nich kouknout? dík
uživatelé písmáka, svá ztracená data najdete ještě pár dní až hodin na http://festival.poezie.cz/
Pospěšte si, nikdo neví, jak dlouho to ještě bude přístupné. Dotazy Michalovi666. Dík
dítě: nějaké jsem nastahoval z toho lyrykova klonu a budu to teď vkládat sem.. aby to nezmizelo. díky za upozornění, docela by mě mrzelo kdyby všechno co jsem kdy napsal ke sbírkám zmizelo.. a nejen to moje žejo
dítě_na_skleníku
14. 08. 2005dítě_na_skleníku
13. 08. 2005
mi se onehdá vybyly baterky v discmau akorát uprostřed paranoid androida ... a to mě pěkně dožralo! ...a utrh se mi suchej zip na kapse u kraťasů!!!
a bojím se satanistů a velkejch pavouků
hlásí mi to nový aviza, ale nemám tam žádný nový a ani většinu starejch nesmazanejch, jen pár z prvního týdne letošního roku
Díky za připomínky, beru je na vědomí, budeme řešit...
Co se týká výpisu autorů, byl nějaký problém už před stěhováním (cvičně jsem se zaregistroval a taky jsem se tam pak vůbec nenašel)...
...a zrovna když jsem se to sem snažil vložit, tak se chroustnulo přihlašování... Jednorázově opraveno.
pozorovatel
11. 08. 2005
protože ale tamtu diskuzi není už lehké najít a protože se vám to evidentně blbě říká oficiálně, nuže: uživatelé písmáka, svá ztracená data najdete ještě pár dní až hodin na http://festival.poezie.cz/
Pospěšte si, nikdo neví, jak dlouho to ještě bude přístupné. Dotazy Michalovi666. Dík
pozorovatel
11. 08. 2005
Mám prosbu - nelze odesílat kritiky (zprávičky, obrázky atd.) na autorské stránky - autorovi dojde avízko, ale nic se neobjeví....
Asi do 21 hod. mi fungovalo přihlášení na můj nick "vesuvanka" normálně - jenom častěji vypadávalo a po posledním jeho výpadku se mi vůbec nedaří přihlásit. Po přihlášení se objeví autorská stránka tak, jako když vypadne přihlášení - tj. zprávy - atd jsou na stránce úplně nahoře..... Prosím o odstranění této závady, abych se mohla na svůj nick vrátit.