až na ten konec (miláček) skvělý
já něco podobnýho zažila
třeba tohle >
Potřebuju tebe, jenom tebe!!
Řekla bych, přijeď a umřeme spolu, ale...
Ty nepřijedeš.
Ty nikdy nepřijedeš.
Protože já nejsem já.
Protože mě nebereš jako člověka,
ale jako tělo,
anebo právě proto jaká jsem,
protože taková jsem já.
A ty jsi ty,
a proto nikdy nemůžeme být spolu
hele, já tohle zažila... nevím jestli ty, nebo jestli je to psaný "jen tak" ale já tohle skutečně zažila
a je to smutný a strašný a bolí a žiletky sou oproti tomu nic, to mi věř
bohužel to není psaný jen tak(to bych něco takovýho nepsala) a opravdu jsem to zažila a byla to nejhorší krize mýho života, zrozená zoufalost, neštěstí, bolest, ..no jak popisuješ.
a můj miláček, moje krev...
viděla jsi film million dolar baby?to je z toho filmu a má to stím určitou spojitost je to úžesnej film(oskarovej)
znamená to jakoby prostě-moje všechno
prečítal som si všetky, ale táto mi pripadá super*
díky moc, to mě moc těší:)
.......je to fajn si to precist, libi se mi to, ale myslim, ze tomu chybi trocha nalehavosti, aby se to odlisilo od normalnich denicku (jak nekdo napsal), pekne se to cte ................
to už sice nevím jak bych umocnila, protože to už byla megamega zoufalost, ale díky moc za názor:)
....ty to tak citis, ale z toho textu to nevyzaruje, nevim jak to popsat.....
jasně, už to tu někdo psal, na každýho to taky působí jinak:)
....to je pravda, kazdy mame svoje predstavy a umeni se vcitit, provokuje u kazdeho z nas neco jineho..........
za nic...
věř mi, že to může být mnohem horší.. a nepřijdeš na to, dokud to nezkusíš.. ale to nedělej :))
JO!
ale zas na druhou stranu, když ještě alespoň jako tělo, je to furt ještě celkem fajn...
t
no..jak se to vezme,možná, že je to vážně celkem fajn:))místama...chvílema..díky!
To je taky pěkný, sem zapomněla napsat, nic hlubokýho o tom ale napsat nedokážu...:)
...cisto z pohladu sovinistickeho prasata...by mi nevadilo keby ma nejaka brala cisto ako telo...
...najma keby ho mala dobre...
...ale...no...
...chapem...
...ten zaciatok...este ako tak...
...ale potom to bol len taky vykrik...
...nuz...aj to treba obcas...asi...
proč to krkolomné "kdyby jsi mi", nestačilo kdybys? A ty šílené vykřičníky - nemusíš čtenáři nutit takovou tenzi myšlenek, výkřičníky zkus schovat přímo do slov - potom budou křičet naléhavěji, než takto graficky :-)
díky za vaše názory.jak jsem to dávala poprvý, tak se to téměř všem líbilo:(ale fakt díky:)
Mně se to líbí pořád a moc, vždyť víš!*