Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHradní plkárna
14. 08. 2005
0
1
4023
Autor
tuleň
Domluvili jsme se s Popem, že když je tolik Zvířat na Písmákovi, že se nějak sejdeme ve stejném klubu. Dovolil jsem si to zařídit. Snad budete spokojeni. Pokud máte něco do úvodu, manifestu a spol., rád se tím nechám inspirovat.
1 názor
Nazdarek :-) Magdu prasknu-je tu jako Lechuzita a anickou si nejsem jsitej-mozna Ainne (e,é apod.) jinaxi prectete muj novy fejeton :-))) trosku reklamy neuskodi...
Nazdarek :-) Magdu prasknu-je tu jako Lechuzita a anickou si nejsem jsitej-mozna Ainne (e,é apod.) jinaxi prectete muj novy fejeton :-))) trosku reklamy neuskodi...
Jo...a ja vas povedu...:-))) Sice zvire nejsem, ale porad je nekde pasu...:-)))
p.s. jsem se musela smat...pripomenulo mi to babicku...." ten je velky zvire"...ona tak rikala vsem papalasum...
andulka: právě, my jsme samá velká Zvířata :) zrovna jsem četl jednu tvou povídku, to je náhodička...
Sainte_Berenique
05. 12. 2005Sainte_Berenique
06. 09. 2005Sainte_Berenique
02. 09. 2005
jsem naprosto mimo - prší, jsem tady v práci, je mi smutno :-(
to je taky někdy třeba ;-)
plicnik: jsem na tom podobně, kdy končíš v práci? :^) jsem pro to, dodržovat duševní hygienu i mimo akci Z
tuleň: duševní bez tělesné????? Nonsens.
plicník: na chmury a zmatenost je nejlepší ... ale ty víš sama co :-)))), bejt tebou tuleňovu nabídku příjmu :-))))))
tuleň: ta kategorie "inspirováno některým účastníkem, Smarfem, ..." je příliš široká. To bych tam musel dát polovinu své "tvorby" :-))))))
noe: děkuji ti náčelníku, že ses mě zastal... jinak duševní hygiena je přeci popsaná v jednom zásadním blíže nespecifikovaném dokumentu, který skoro celou dobu visel na nástěnce
tuleň: no, končím tady v tý zadeli jménem Záběhlice přesně ve čtyři a tak v půl pátý su v centru... třeba trojkombinace dobrý ne :-)
Noe: neváhám ani chvilku - co si člověk nevezme, uletí do pryč a co s tim pak, že jo ;-)
tak ji nějak přejmenuj, myslel jsem tím jako v přímé souvislosti s táborem...
tuleň: přejmenovávat nebudu ... udělám holt výběr :-))))))))) ... du tam prdnout pár "hadích"
hmmmm, on je tam ve Sladovnickym guláči nějak mega obrázek? načítá se to děsně pomalu a furt nic - 2,2Mb a furt nic, je trochu moc... nechcete to nějak zrušit, nebo tam dát pár slov????
je tam podle mě malý obrázek, ale asi jsem ho tam vložil nějak blbě... kontaktoval jsem správce, tak doufám, že mi s tím pomůže, neb se nejde dostat do úprav :^(
pojďte do toho a rozšiřujte mezi další sladovníky, třeba na Mílu nemám nick...