Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se***?"?***
12. 01. 2001
6
0
3619
Autor
suva
... protože bydlím v ulici rozkvetlých jabloní
a víc nic jak hvězdy a knižní p(r)ach nevoní
vyhlížím mezi tištěnými řádky
jak najít cestu k sobě zase zpátky
ztratila jsem se mezi javory
má duše zaletěla někam za hory
hledá snad dosud nevyřčené věty
na pláni pusté, neposeté květy
snad absint zahřeje chladnoucí vědomí
než shoří křídla můr zlákaná opiáty - fotony
nejde to s tebou ani bez tebe
hladovou touhu zahánět - to zazebe!
:..)
Družičky bílých okvětních lístků zatančí jarem, nadzvednou sukýnky. A bosé podpatky zadupou po dlážděních. Ulice zkrásní a zavoní. Přinesu mandlový koláč a budem spolu čekat do léta.
Líbí se mi to... snad proto, že se v tom nacházím.
Hlavně první 4 verše!!!
TIPík
to vaše blábolení má něco do sebe lidičky:o)!
tak ti k tomu tvému zachumlání posílám ještě trochu paprsků a chlá chlá...
Víš, neznám hezčí ulici než jabloňovou... prostě tak, prstem po mapě, si vybrat domov... podle jména... snad ještě jarní nebo ulici smíchu, dětskou... možná by se našly i jiné, ale... jabloňová je dost, to stačí...
Nehledej v absintu, co můžeš najít jinde, (třeba i na mapě, vyznačím ti cestu do mého bytu, abys nebloudila a přišla brzy, nemusíš zvonit, budu čekat ve dveřích, jako vždycky čekám, až někdo zavítá, a jako vždycky budu mít smích a tichý tepot - buch buch - buch buch - a zacinkáme na skleničky s čistou vodou a přivoláme třeba sníh, aby poletoval a ve vzduchu nebylo prázdno, možná to bude cukrová vata a budeme krásně úpatlaný a vezmi s sebou všechny, koho jen budeš chtít, koho potkáš nebo zavoláš...)
Javory jsou krásný stromy, jako všechny stromy jsou krásný, těžko se mezi nimi ztratit, takhle ztratit se stromům, to ano, to by bolelo... stromy jsou přátelé a když se ztratíš mezi přáteli, jsi pořád doma...
Pojď, opleť si ruce jemným vlákýnkem opatrnosti a půjdeme zlehounka a spíš jen myšlenkou zahánět můry, aby se nespálily, ukážeme jim cestu, aby to nebolelo...
je ráno(brzy ráno) a já jsem se vrátil z ranní projížďky liduprázdným městem...
díky za ní, přesně kvůli tomuto pocitu jsem musel do toho mrazu - je mi líp...
jako Bříza a Janis mám i já potřebu blábolit, abych se trochu uchlácholila v tom zachumlání :c)
suvo,suvičko,na ten absint zajdeme někdy spolu,slibuju...
Brrrr,ale že mě jde mráz po zádech a přitom je to tak nějak zvláštně něžné....
Dále již beze slov
chumlejme se ANO ANO ANO ANO
:)
(no i když bez toho absintového nápoje.zelená fakt není moje barva)
:))
Líbí se mi to. Zelená je barva života a naděje, takže popij absintu a bude Ti líp.
Víš co je skvělý? Když půjdeš ulicí rozkvetlých jabloní stále dál ..dojdeš k Cíli! - není to mystické?
ps: poslední řádek neměl být "do zatřně?"