Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJan Lucemburský
18. 08. 2005
0
0
1144
Autor
poketino
Když už byl skoro slepý
vyrazil bojovat
K ruce si meč přilepil
pak vzlétl do oblak
Než umřel ještě řekl
jsem přec český král
Před bitvou si poklekl
pak koně osedlal
V největší vřavě sekal
tam kam až dosáhl
U obce jménem Kresčak
před ranou neuhnul
Pak umdlený raněný
do nebe zavolal
Jsem český král tak co bych
pryč z boje utíkal
Zemřít po těžkém boji
byť předem prohraném
Za věčný život stojí
tak radši nevstanem
Hluchý chorý a slepý
byl k stáru tenhle Jan
Však na duši byl lepý
obrousil ostrost hran
Janíčku Jene Jane
nepřestaň milovat
Prosím tě buď mi pánem
až budu umírat
všichni opěvují Karla - ty Jana! - no máš ho mít - v textu bych dělal jen drobné úpravy - myslím, že je to poměrně dobře napsáno! - ovšem nejsem si jist výběrem tématu - chápu co jsi tím chtěl říci - ale po tom co do nás nahustili v hodinách dějepisu jen těžko na tuto ódu na Jana někoho chytíš :-)
Slenář: poměrně dobře napsáno??? :o)) ...já jsem jen odhadoval, zdali ty nesmírné výkyvy v rytmu jsou záměrné, nebo prostě jen čistě neumělé...dále jsem nepochopil, proč je tento potrat zařazen do kategorie vázaných, když se polovina potenciálních veršů vůbec nerýmuje (nejvíc mě uzemnil "verš" dosáhl - neuhnul)
Mám za to, že si z nás autor tropí žert...a navrhuju zařazení do X crement Files.
Zbora: jsem tolerance sama!!!
jako říkačka by to ušlo - podle metronomu sice nejede - ale pusu netrhá - do dějepisu žákům 3.tříd - proč né? - porno to přece není!!!!
Teď je ještě otázka, co je pro třeťáky míň škodlivé...porno, nebo nevkusnosti? :o)))
Dcera jde teď do třetí...a opravdu bych nechtěl, aby se tam setkala s podobnými elaboráty :o)
Jo, mimochodem jaks jako hunk psal ať dám na P. báseň pro Lyryka, tak se tak stalo a Ty ses ani nestavil s tipem. :o((((( :o)
Zbora: záleží na tom jakou dceři vybereš školu
alternick hunk sice nevlastním - ale podívám se - co jsi Lyrykovi nadělil