Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUléhám
19. 08. 2005
3
0
1564
Autor
Drnda
Uléhám s touhou po spánku
unavená a zesláblá
když zavřu oči – vidím Tě
jak mě hladíš
a šeptáš – spinkej moje malá
Uléhám s touhou po Tobě
rozechvělá a odhodlaná
že nechci jiné
chci jen Tebe – jenom Tebe
Uléhám se smutkem ve tváři
se solí pod víčkem
jež tolik dráždí
se vzpomínkou na Tebe
se zardělým líčkem
s vlhkým klínem ...
já uléhám ...
Až na ten "vlhký klín" bych se vsadil, že podobně mohou usínat i muži. A myslím, že nebude od věci přiznat, že cítím to samé... Je to jednoduchá a srozumitelná výpověď o Tvém stesku, o stesku ne po lásce, ne po objetí, ale po konkrétní osobě...
Cipriane: tak, když bych došla do důsledku - tak snad i muži mohou usínat s "vlhkým klínem" (v případě, že se do představ třeba vžili moc...) :o)))) a děkuji...a máš pravdu :)
Darkness: děkuji moc :)
tu důležitost pozná právě z vnitřní síly veršů, která by měla křičet daleko víc než nějaká grafická akcentace (velká písmena, výkřičníky apod.)
Tohel silné a horoucí je - natolik, že to může být právě ten "deníček".
odzbrojuje dívčí upřímností - bože, kolikrát už tohle bylo podobně napsáno, a přece je to podivná síla. Tip
jen ta velká písmena v oslovení v poezii být nemusí, pak jen evokují zamilovaný zápis z deníčku.
:) zamilovaný zápis z deníčku? - hmmm zamyslím se na tím... ale já mám ve všech osloveních velké písmeno - a to z důvodu, že to patřilo konkrétnímu člověku a ten byl pro mě v tom daném okamžiku samozřejmě moc důležitý...
a děkuju :)