Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNebudit...sním
14. 01. 2001
16
0
2686
Autor
bříško
rire: jo,
(a nejlepší jsou mateřídoušky z let 1955 a tak - to je fakt dobrá prča, ty pohádky o sovětských vyorávačích a kulacích, kterým hoří statek a dobře jim tak, když nechtěli do družstva :-/ , člověk se tomu směje, ale mrazí z toho... no nic...)
rire: ale jinak se taky rád prohabuju starými dětskými časopisy ... i časopisy pro dospělé ... a vůbec... :-)))
nejlepší básnička se v Mateřídoušce objevila po soudružské invazi zpřátelených mocností: (autora neznám ...)
: sedí - sedí ve stepi
jeden v suché otepi
druhý v díře pod pařezem
třetí v láptích mezi bezem
ať si jsou tam kde si jsou
ať sem na naás nelezou ...
:c)
Briza : :))))) a zrovinka ty basnicky si moc nepamatuju, mas nejaky stary cisla, mohl bych si je pujcit? :))))
Krásně jemňoučké. Nedivím se, že jsi tímhle Falku tak skvěle inspiroval. TIP
Bacil: ano, to s tebou souhlasím, ale když si chci něco přečíst, přece jenom si raději koupím Reflex, než Mateřídoušku... :-)
hermit: A to ja se jeste porad rad zahrabu do hromady starych ctyrlistku a materidousek, co mam doma :))))))))))))))
jeee, juhuuu, hulaaaa, juuu a hele ;) :)
Je to takové krásně hřejivě něžňoučké. Snad se mi také bude zdát o sluníčku :-)))
Ano, mám pocit že jsi skvělý autor básní pro děti...
Za ty dětičky dám tip. Za sebe posílám pozdrav.
Hermit: dodal bych - pro děti do (nejméně) 99 let... já se k takovým dětem rozhodně chci počítat.
jen malou pripominku... (ja se v tom musim trochu posimrat, abys nam neuletlo k vysinam :o)
na konci basnicky je:"do bezpeci
a/ do teplicka"
je tam to a vubec potreba? Me by se to vic libilo bez nej...
Ale jinak je to moc pekna basnicka :))
Miroslawek
15. 01. 2001
Jéé, to je takový krásný broukání medvídkům do zimního spánku. Jejejej, jak já bych se zachumlala. :O))))))))))brum brum
Ta žlutá potvůrka se nejspíš taky někam zachumlala:-)))vstávej semínko, HOLALA.Tipíček