Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se7 krát PAJPU - Tentokrát o hlouposti
21. 08. 2005
16
0
4067
Autor
DRAHT
1)
Jestliže
jediný hlupák
hodí do moře kámen
tisíc moudrých ho
nenajde
2)
Jestliže
opilý člověk
se z toho vždy vyspí
hlupák ten ani
omylem
3)
Pohromou
civilizace
a velikou hrozbou je
učený hlupák
a těch je
4)
Zezadu
pozor na koně
zepředu pak na kozla
jen na hlupáka
ze všech stran
5)
Na světě
i ve vesmiru
má všechno své hranice
nekonečná je
jen hloupost
6)
Hlupáci
jsou sebejistí
zatímco moudří lidé
mají vždy malou
pochybnost
7)
Učený
z nebe nespad
na druhé straně blbci
jakoby přímo
pršeli
Augustin_Šípek
14. 09. 2005_Rebelka11
12. 09. 2005
...fááákt...no to jsme rádi!!!:-))))
...jestli nekecáš!!!...:o)))
sacco - co myslíš, nekecá??????:-)))
no gabe, podívej se na to. jenom sem vlezem po malé přestávečce (mimochodem, proč jsi tady vlastně nebyl ty??????) a Drahtovi hned přibývají kritiky, reb tady píše, že se jim stýskalo (sakra, zajímalo by mě, koho všeho kromě sebe má na mysli), v každé reakci je nějaká ta prdel - no nevím, jestli jsme tady zrovna my chyběli.....
ale jistě gabe uznáš, že nás těší, že se jim (furt nevím, kdo ti oni jsou, ale to nevadí) stýskalo. jééééva, to mám hned hřejivý pocit u srdce, že jsem taky někomu chyběl.
_Rebelka11
12. 09. 2005
sakra gabe, to je fakt v prdeli - já si takhle "po ránu" vzpomenu na písmáka, ze všech těch avíz vyberu jedno, vběhnu tam a při psaní si tak říkám, "sakra, jakto, že tam mám furt nová avíza" a ty mi sem klidně píšeš, když já píšu tobě. no prostě, než já to odešlu, ty už napíšeš.
ale abych s tebou souhlasil - jo, fakt jsme rádi a jesli nekecá - jo to nevím, mezi námi obrazovkami - fakt na ní do té dálky nevidím a už vůbec ne do její duše a do myšlenek, které ťuká na klávesnici. ale když to píše reb a ještě k tomu to napíše pod drahtovo dílo, tak to přeci musí být pravda, ne?????????
ps. na tohle už fakt avíza nikomu neposílám :-)
_Rebelka11
12. 09. 2005
ježíš reb, ty mi to kazíš, tebe bych tady v tuhle denní hodinu fakt nečekal, takže ti posílám avízo, že jsem tu byl a něco připsal.
jo a píšeš to jen gabovi - ... že nekecáš, takže u mě kecáš?????
_Rebelka11
12. 09. 2005_Rebelka11
12. 09. 2005
reb, to nevadí - aspoň budeš mít vyčišťovací den :-) já už třeba dneska byl dvakrát :-) a jak je mi fajn......
a aby ti to nebylo málo - avíííííííízo
gabe a ty jí taky pošli avízo - bude to takové internetové projímadlo - to tady ještě nebylo.
_Rebelka11
12. 09. 2005_Rebelka11
12. 09. 2005
gabe, pojď tohle si necháme patentovat. když to zabralo na reb, bude to jistě zabírat i na ostatní. a vyděláme majlant - už se těším, to bude paráda, a už to nebudou jen "šušně" za tipy pro tebe, ale taky nějaká pořádná "projímadlová" kačka.
_Rebelka11
12. 09. 2005
... jo, tak tady se o někom mluví a pošle se mu jen jedno malinké avízečko, ach jo.
no jo, starostí je habakuk. písmák musel na chvíli stranou. bylo by to vše na delší povídání, ale protože tohle je kritika, tak Drahte - oprav si překlep v třetím pajpu, přeci jenom CICILIZACE by se asi v českém slovníku těžko hledala. o hlouposti, věčném tématu, by se dalo napsat moře různých děla a každé bude pravdivé.
za Don Quijotovský boj proti hlouposti ti dávám TIP.
ps. jo a gabe, já se přeci nehádám .... nikdy ...... jsem takový poklidný, mírumilovný, málomluvný typ a to se přeci ke mně nehodí.
sacco: ...ty seš poklidný, mírumilovný a málomluvný? - no vida a už je mi do smíchu!!! lži dál ať je prdel!!!! :o)))
_Rebelka11 - gab_1 se občas objeví, ale sacco je už pěkně dlouho nezvěstný. Taky by mě zajímalo, co je s nimi ....
Hessulim - děkuji moc za návštěvu a za oponenturu
_Rebelka11
07. 09. 2005
TIP ale dovolím si oponovat Tvé dvojce - nevyspí se!- i když, opilý člověk možná jo, ale opilec nikdy
_Rebelka11
29. 08. 2005
Reb zase mimo - fakt je hrozná!!:-)))
Pajpu zaslouží típek - hloupost ať si škubne!!:-)))
Sakra neviděl jste někdo Sacca?? Kde seš, prevíte, nemám se s kým hádat!!! :o)))
_Rebelka11
22. 08. 2005
Když se postaví 1000 hlupáků za sebe nebo tam bude jen jeden, vždy bude hloupost jen jedna a také vždy nedozírná.
Velice inspirativní. Tip
všechny jsou moc hezké, trefné a nejvíc sedmička, která mě v závěru i rozesmála, ale je bohužel pravdivá - v poslední době je to přívalový déšť TIP