Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK jihu
Výběr: Noe1, Elyn, Print
24. 08. 2005
26
3
4914
Autor
kassiope
Jsou chvíle,
kdy mám blízko k ampliónům
a zbývá mi pramálo
z umňoukané kočky,
co proti slunci dáví stíny.
Obzor má k jihu
naježený hřbet.
3 názory
....oj, kdybych já věděla, bylo toho tolik:-) ale tím důvodem byl spíše nedostatek času a ketika jindy všedních dnů...
měla bych se zamyslet, já vím:-)
dílka ostatních zatím doháním ....
Já jsem na tom hodně podobně. Jak jsem v práci nemám čas ani chuť a psaní nějako nepřichází. Snad se blýskne :o)
jo, asi tak...čtu a chytám slinu, nápad, motivaci...nějak se to psaní samo nedopíše. mám kousky, střípky...ale neposkládané... chtělo by to najít ještě ten větší kus k tomu. no a mezitím čtu, doháním, inspiruji...navštěvuji :-)
snažím se jí hlouběji porozumět, ale se mi to nedaří ... asi nekoukám na ten správný obzor ... ale nějak se mi líbí i bez porozumění ... :-)
....jako že ......polyká........dáví............
měl by k tomu být manuál............možná je to tím včerejším chlastáním.....
zajímavý pocit zůstal.........
pozorovatel
24. 08. 2005
,,z umňoukané kočky,
co proti slunci dáví stíny,,
to je perfektní obrat.....
ježiš ... jak se dáví stíny ??
vlastně nééééé ... já to ani nechci vědět
:-)
jo počkej, leda že "dáví" jako že ulovila
ne že "dáví" .. jako že úplně ven :-))
Jako že stojí proti oknu (třeba) a jak se tak vystavuje a hrbí, tak je polyká :o) jinak díky....
Marian_von_Bahnhof
22. 08. 2005
Já raději sever.....protože (ale nejen pro to) ten, komu je určená, je celý jih.....:o)