Dát tip
kouzelná_květinka
Povídá se, že po bitvě u Štěrbohol kopr přestal růst
a v širokém okolí se začaly objevovat kouzelné květinky* * *
Dokonalé! Ráda jsem se sem podívala a porušila půst :o)
Normálně se sem furt vracím.. se přiznávám dobrvolně bez mučení, stejně by se to provalilo... mám ráda pohádky, ale koprovku nesnáším :-)
dlouhé je to na mě akorád (a kopr by vzhledem ke svým potřebám klidně na louce být mohl - když tam nebude moc větrno)
Pěkný to máš.
No jo no, co dodat. Báseň skvělá.
tí jo...na začiatku to bolo také živé a veselé...a potom ten rázny prechod...človeče...to bolo fakt tvrdé...ale predsa sa mi to páčilo, len ma to preparádne zarazilo...
toto sa mi veľmi páči... seškrabují noc z nebe
*
tohle je opravdu setsakra hezký ***
příjemně jsi mě překvapil tou něhou.....zvláštní....kde se to v Tobě vzalo?
Opět si ze mě tropíš žert...jako bys mě neznala :o)))
tropím? nejsu Eva, bych tropila a navíc žert :-))
co to jeeee? :-))
neznám....a si tak říkám...bohudík? :-))
na týhle rozumim skvěle
a je krásná
bať bať je tu spousta originálních nápadů v básních na Písmoni
že tohle je přemíru originální, atmosferické, navíc mé oblíbené téma, krásné moc krásné....... neužívam těchto slov s velkou radostí ale tady ti taky nemam co říct :-)
*
Kytka: Tobě na tý liteře něco ošklivého udělali kytičko?
Nicollete: děkuju a červenám se :o)
udělali, neudělali.. pročpak Zboroušku?
roztržitá? to je něco jako odtažitá?
Kdepak...žádná odtáhnutá...spíš jako rozervaná...na kousky, víš...Tě zas budu muset skládat...a víš jak nemám rád puzzle.
no, jo.... tak já zase půjdu....to by bylo práce a to po Tobě nemůžu požadovat, mno....
No, zrovna jsem chtěl podotknout, že pro Tebe to udělám rád, ale když nechceš....
Janek: tak jsem se informoval na příslušných místech a přestože jsem argumentoval hradem, bylo mi odvěceno, že oba tvary komínu i komína jsou gramaticky správné...kupodivu. To ovšem nic nemění na faktu, že mi u komína vrže huba :o))
nonsens: no, já nevím...u pohádky se snad i předpokládá, že bude alespoň špetku bukolická...i když bratři Grimmové...no dobře :o)
a2a2a: alespoň zde bych Ti chtěl poděkovat za Tvé kritiky (mají potenciál autorovi skutečně něco sdělit) Jsem rád, že jsi se zase nechal zredaktivnit :o) Díky.
Jsem čekal něco hrubě vtipného. Se na Tebe příště vyprdnu.
rozpaky... na mě trochu moc bukolické... a jao bych netušil proč vlastně...
krásná věcička, přemilá!!!!
to je pro mne velmi krásná báseň, velmi, opravdu. Je z těch, které těší svou lyrykou od začátku do konce. Ten příjemný dojem vytváří nejen řada hezkých obrázků, ale také jakoby pohádkový formát a venkovský kolorit. A pak ten závěr, který obsahem asi není pohádkový, nabízí erbenovský výklad. Působí jako celek čistě a tak trochu i tančivě, jak to už víly dělají.
Skutečně jsi mne potěšil. t,v
a je to tak důležité, může za to lyryk, jen vtipkuji a chybuji
nejsi jedinej, u koho to vidim:)))
...nějak to už leze na mozek..
pohádka na dobrou noc nikdy neurazí
I když kopr nemusím a Hospodáře znám, nedá mi to, než sem píchnout tip. *
Pohádka mírně hororová, líbí moc - T
hele hele....:)))))))))))
nějak se mi to i to... orižinální...?
ale pšš... dnešek je spíš ve znamení negace...
To je super crossover mého dětství a dospívání. Pohádky řízlý Boženou Deutschlandovou.... Vážně nadčasový nápad a krásně zpracovaný téma.
pokud píšu nahoře crossover - nemám na mysli spojování existujících děl, ale originalitu přístupu směšující realitu s fantazií. Fakt mě dostala
Nic než tip
hmm..bezva...ale kopr na louce? Že by začínala doba ledová a kopr začal zatlačovat teplomilné druhy rostlin? Jen jestli on to nebude spíš bolehlav...:o)
TIP
tohle by šlo ještě nějak rozvést, ale jinak dobrý
Dadik: helim :o)
Vespa: jednou sem naleju něco ne vysloveně třeskutě depresivního...a hned dostanu vynadáno :o))
REDHOT: děkuju...po srně a vílách příjdou další jakoby povídky...ale spíš víc do surrealisma...akorát bych potřeboval vychytat nějakou odpovídající kategorii. Třeba exponované verše :o)) ...když to dám do povídek, spoutě lidí to z nějakého, jim neznámého, důvodu vadí :o))
Brablenci, Vy si prostě musíte rejpnout :o))))
Feanor: je doba zkracování :o))
ale ne, moje kritika na tě je pozitívní :)
chrochró!!!!! Chropty chrokví! chrchr chro chrochrochro kví.
jen aby se lidem nezkrátil i rozum;)
Miříkovité se velmi těžce určují, jsou snad nejsložitější k určování ze všech našich čeledí. Důležitá bývá při určování přítomnost nebo nepřítomnost obalů a obalíčků, utváření květenství, tvar a členitost listové čepele, vzhled nažek, méně často také barva květů, jejich vůně nebo vůně rozemnuté lodyhy. Docela početná čeleď zahrnuje okolo 270 rodů s více jak 2800 druhy. U nás roste přes 50 rodů a asi 80 druhů. Zároveň s množstvím poddruhů je jejich určování velmi obtížné. Hrají důležitou roli v naší stravě. Kořenová zelenina jako mrkev, petržel a celer, dále fenykl, pastinák, kopr patří mezi miříkovité. Koření kmín, libeček, fenykl, anýz, koriandr sem také patří. Čeleď má také jedovaté druhy - bolehlav a bolševník.
:o) :o) :o)
Ti ten kopr prostě nevěříme no...
dej podkategorii z Podkrkonoší pro ty malé haverlanty...
čtu to znova - je to vážně Viktorie a Divá B., smíšená s vílou Amálkou (psáno s m, nikoliv s tím dalším písmenem :o) a fantasy Nepila a Macourka :o)
Vespa: to mi spadlo cosi těžkého na nohu :o)
Feanor: i to je individuální :o)
Brablenci: až si budu příště vařit bramboračku, určitě si na vás vzpomenu. A just tam rostl...v pohádkách se dějou i větší zázraky.
Mně se ten kopr líbí :-) *t
zajímavý nápad.... TIP
Mně se zase s koprem vybavily další miříkovité rostliny - a zároveň i housenky otakárka fenyklového, které jsou moc hezky zbarvené :-)))
Poulett, Aradia: co máte všichni s tím koprem? Přece nebudou tančit okolo slunečnice...to by byly klišoidní víly :o))...a dík. Já mám nejradši ty od Wericha.
REDHOT: teď to vypadá, že jsem splácal všechny klasiky dohromady...děkuju pěkně :o))))
Čoko: díky.
Vesuvanka: a víš, že mi nikdy nedošlo, z čeho je odvozeno jeho druhové jméno :o)))
Koprová víla, to je super nápad. TIP
Mě tahá z komína :o)...nicméně netušim, jaký tvar je správný...a jak jsem se teď snažil to zjistit, postřehl jsem, že nejsem sám.
no tohle...úúúplně pohádkovááá:-)
*
krásná.....koprově voňavá*
já nevěděl, že umíš psát....
houby pohádka!
já doufal, že to poznáš už u srny :o)))
srny sem netahej a radši najdi tu povídku o mně!
a proč ještě píšeš ty další básničky, kterejm koukaj zpod sukní šrouby...?:))
Šmírák: Tu nějak najít nemůžu...asi skončila v koši. Měl bys být jedině rád. ...protože mě to baví :o)
Janek: já myslel že už to všichni vědí...tak nic ...lálalalalá...
jsem smutný
napiš novou..
Neboj...napíšu...ještě horší. :o)
Ó´děkuji, pane kolego, smím-li Vás takto nazývati :o))
mně se to líbilo... velice.. ani nevím proč...ale je to tak
a já furt, proč mi kopr neroste a noc je málo černá a komín netáhne ... Dík za vysvětlení *