Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHořké tajemství
25. 08. 2005
8
0
2751
Autor
Lancelott
Na řasách
usadily se ti kapky rosy
a rozmazaly tvé oči
jako když pláčeš
Noční chlad
roztřásl tvá ramena
jako když vzlykáš
Vysouším ti oči
Přes ramena přehazuji ti kabát
Svůj žal již neutajíš
hezká. líbí se mi. kdyby bylo víc takových vnímavých a citlivých Lancelottů, bylo by mnohem míň slz t*
přijde mi to trochu klišoidní, možná to dělá ta přemíra slz...
ale nápad to není špatný, spíš mi vadí zpracování
netajit nic v tomto případě platí to snad i dvojnásob... díky, že jste si to pane nenechal enem pro sebe...*
V tuhle chvíli mě nejvíc zaujal poslední řádek - působí na mě hlubokým dojmem, jako reakce někoho všímavého a citlivého...
Emerwen_mk
08. 09. 2005
Obsah ano, ale to, jak jsi to vyjádřil se mi nepozdává. Možná to ani není miniatura. Nevím.
Debbi, Pearlin: Souhlasím s vámi...a ano, vím o tom svoje. Nejhorší ale je, když je třeba poskytnout objetí a pohlazení, ale není to možné z toho důvodu, že by to celou situaci ještě zhoršílo...respektive jí to posunulo vzad, místo kupředu. A o tom jsou asi moje nejhoší životní zkušenosti...navíc docela čerstvé.
... mýlíš se, Lancelotte... Pohlazení nemůže posouvat nic zpět... Protože umět v pravou chvíli pohladit... to je pochopit... A to je vždycky krok dopředu. Složité je ale právě v tom, vystihnout ten pravý okamžik... A i ta špatná životní zkušenost je k něčemu dobrá... Člověk se "poučí" pro příští kroky... Věř mi, vím co říkám... :-)) Usměj se, ano?
Často je to největší co člověk člověku může dát...Souhlasím s Debbi.
Lancelott: stalo se Ti něco podobnýho? asi víš svý
Děkuji...
Pearlin: to nejmenší, co se dá udělat je objeti, pohlazení, polibek na čelo, když už se nic víc udělat nedá...tak aspoň to.
Promiň, že reaguji na něco, co je "mezi Tebou a Pearlian"... Objetí, pohlazení, polibek...to není to nejmenší... Zdaleka ne... Je to hodně. Ale protože to spousta lidí za maličkost považuje... často se toho nedočkáme...
Na řasách usadily se mi kapky rosy a pláču, protože jsi ve mě vyvolal vzpomínky, ale díky za ně tiiiiiiiip