jsem tu s odstupem ... tak si můžu myslet, že už je to lepší ...
petrushka: přečti si moje dílko durman když chceš něco zoufalého...
v tý prokletý růžový barvě.... *
brufen
máma dycky říká, že to ničí tělo a že to musím vydržet.
Jenže ... k čemu? už tak je spoustu věcí (láska) na který léky nejsou, takže když na něco sou, maj se brát
Cry*
Flammea - naděje by neměla umírat nikdy ;o)
Původně sem myslela, že jíš pigadelis puding :( Nj, je to to tvoje psaní, který se mi pořád stejně moc líbí, i když pořád o těch nejsmutnějších věcech:(*
Flam...už rozumím, proč dnes ty rozumíš mně...
*
Ty vole....to je myšleno kladně?:)
Nejsem si jistá, že jsem avizovala...tak pro jistotu;)
Super, super, super!!!
tip, avi
- nic víc nemůžu dát
anebo
ještě smajlík
:o)
chjoooo...ti chlapi nás fakt jednou zabijou, ještě jeden takovej hřebíček..sany, přeorientujem se!!je to drsný.Já vím, že moje kritiky stojí vždycky za hovno, tak rači nebudu žvanit a dám TIP s velkým Té*
jo ,to je myšleno naprosto veskrze nejkladnějc :)
Všem MOC děkuju:)
Hrbol: Jen brufen, tím se moc nesjedeš:)))
taky to znám,vždyť je o tom samym,akorát prášky neberu
t
petrushka: no vy holky nejste o moc lepší ;o)
jinak dílko moc povedené *
Delph: Nj, všichni máme svoje, to je fakt;) A díky, jen jestli jsi měl v úmyslu dát tip, což soudím z té hvězdičky, tak jsi ho nedal:)
Delp:no to teda:)já myslím, že mi holky, jako třeba já.), píšem daleko zoufalejší věci než vy, a to o něčem svědčí:)
měnění barev podle toho, jak jsou napsaný v textu mi přijde hloupý, protože tohle není špatný dílko a nepotřebuje barvičky. Až na nějaký drobný úlety jako aspoň něco není růžový, jako mý sny se mi tohle dílko vrylo pod kůži.
t
Já nikdy barvy neměnila, ale tady mi to prostě přišlo...tak nějak samozřejmý a já píšu hlavně podle citu, ne rozumem:) A to s těmi sny...víš, já měla spoustu snů a poslední dny se mi všechno nějak hroutí...takže jsem zjistila, že byly růžový až moc. A růžová je poslední dobou barva, co mě pronásleduje - růžový pouta, růžový prášky...:) Takže tak, díky.
Bude, vždycky bylo líp, i když to vypadalo beznadějně a naděje umírá poslední, ne?:) Ještě jednou díky.