Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLedová královna
29. 08. 2005
4
5
2437
Autor
Playwithfire
Královna ledu
Tak to jsem já
Koho chci svedu
Jsem chladná a zlá.
Královna mrazu
Co ráda shazuje
Muže ze srázu
A z toho se raduje.
Chladná a studená
To je to pravé!!!
Na venek kamenná
Však srdce mám žhavé.
Dobře to tajím
Protože znám lidi
Ti, co mě znají
Ví jak se za to stydím...
Tak to jsem já
Koho chci svedu
Jsem chladná a zlá.
Královna mrazu
Co ráda shazuje
Muže ze srázu
A z toho se raduje.
Chladná a studená
To je to pravé!!!
Na venek kamenná
Však srdce mám žhavé.
Dobře to tajím
Protože znám lidi
Ti, co mě znají
Ví jak se za to stydím...
5 názorů
Playwithfire
21. 02. 2007
je to bez rytmu :( jsou tam takový kousance, příliš decibelů pro ušiska..
je to bez rytmu :( jsou tam takový kousance, příliš decibelů pro ušiska..
je to bez rytmu :( jsou tam takový kousance, příliš decibelů pro ušiska..
přemýšlela jsem o rytmu a napadlo mě, že třeba na konci by líp znělo "znám totiž lidi".. :-)
Tak by to bylo krásný.... :-)))
Ten Rytmus nesedí, stačí lehká úprava.
Mám stejnej problém, možnáí i horší, ale dělám, že o tom nevim.
Jestli to dosekáš máš u mě tip
Augustin_Šípek
07. 10. 2005
Vystižné:-) Mistrovsky zachyceno dilema toho mít velké, žahvé srdce...které se však bojí (třeba poučeno z minulosti )a tak působí navenek chladně. Veli mi připomělo dívku které si říká v Ledová králova...jaká náhoda:-)))
Není to slabé mě se to zdá naprosto přesné a vystihující je to tak jak píšeš ten co tě zná jen zvenku tak na něj působíš jako Královna ledu jenže tyhle lidi můžou tisíckrát tvrdit jak tě znají nebo milují;-) a přitom se zahleděli jen do odlesku a o celkovém obraze neví nic.Nemohu říct,že tě znám ale aspoň pociťuji teplo tvého srdce.Stydět se nemusíš chlad je přirozený a jsme k tomu většinou nuceni ostatními;-)
Přeju hodně tepla a kdoví? třeba roztaješ :-))
Playwithfire
30. 08. 2005Playwithfire
29. 08. 2005
No určitě bych to poopravil a pokud je to navíc o Tobě ... a jestli taková jsi ... tak jsem rád že jsem Tě nepotkal (jako ve vztahu)