Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDeštivě
29. 08. 2005
1
0
3101
Autor
Richiee
Prší
A vášně umírají
Už není Rázně Rozhodně
a kašny se nám vysmívají
když lijí olej do ohně
A vášně umírají
Už není Rázně Rozhodně
a kašny se nám vysmívají
když lijí olej do ohně
Karel_Letoun16
05. 09. 2005Karel_Letoun16
01. 09. 2005Lucie_Plocová
01. 09. 2005pozorovatel
01. 09. 2005
vášně umírají, není rázně a rozhodně - jak tedy mohou lít kašny olej do ohně? Mrtvé vášně = žádný oheň - u mě
?
A co zkusit brát v potaz členění na strofy. Druhá první sice komentuje, ale tvoří svůj vlastní celek...
to jo - beru - ale je to v jedný básni - pětiřádkový
ti to nehanim! - slova sou pěkný- hezky je to napsaný - jen se mi tluče vnitřní logika textu - nemůžu si pomoct
Já nemám rád, když se to rozmělňuje. Snažím se jít na dřeň... Ale někdo raděj seriály.:))
Karel_Letoun16
29. 08. 2005
Zvláštní... Jako by tu někdo mluvil...:) Já bych řekl, že je to jedna z nejlepších, co jsem kdy napsal...
Karel_Letoun16
29. 08. 2005
A proč za nic nestojí.:) Očekávám argumenty. Chci znát důvod, který pak můžu akceptovat a vzít si z něj ponaučení...:) Mysli.:)
Lucie_Plocová
29. 08. 2005
Musím říct, že právě proto ji považuji za povedenou. Obrazy se netlučou, jak si myslí sklenář.:))
:-) zase jedna taková - autor bude dělat dlouhý nos na plebs : "pche, JÁ VÍM , a vy ne, trubky".
Nepřijde mi jako jedna z Tvých nejlepších, Ríšo :-)
Mně ale jo. A dlouhej nos nedělám, rád si poslechnu, co mi kdo řekne, vezmu si ponaučení a postím se a týden nebudu jíst maso!:)
pozorovatel
29. 08. 2005
tak tohle rozhodně nemá s milostnou lyrikou co dělat, možná tak kategorie říkanky, ale jestli seš si jistý, že je Tvoje nejlepší , tak si to mysli dál , je to tvoje věc....