Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBříško dětem ... 1
17. 01. 2001
28
0
4574
Autor
bříško
Don´t_worry
10. 04. 2003
je fakt nádhrerná...i s odstupem skoro dvou měsíců....proč už vlastně bříško nepíše? aneb - vezmi zase pero a napiš něco tak milýho a chundelatýho...třeba tu o těch slonech ...prosíííííííííím - jedno malý děcko žužlá růžek od pižamka a moc prosebně se na tebe dívá:o)!
asi by se melo povinne vydadávat a do televise místo pokemonu.. krasne a milé..TIP samozřejmě.
Augustin_Defaux
23. 01. 2001
Chci být znova dítě, aby mě někdo psal takové pohádky nebo spíš říkanky? Opět tip.
móc hezký ...taky mám rád, když mi nad hlavou letí sloni a táhnou do teplých krajin až povyrostu poletím taky :o)
kráááááásaaaaa :-))
Budu muset poprosit maminku, aby mi to zarecitovala. Jen jestli s ní tahle prosba v jejím / a mém/ věku nepraští :-)))
Jo, málem bych zapomněla: TIP :-)
taky chci ještě, už uklízím..začnu žehlit! Vážně! Plošíííím ploším! Budu hodná!
ééé já či taky ale vůbec nejšem hodnej :-)) víš co? já še nenápadně pšikladu, až budeš vyplávět oštatním, ju? :-)))
jůůůůůůůůůůůůů :-))
Miroslawek
17. 01. 2001
jůůůůů malí sloni s křidýlkama:o)))))))))) bříškounečku ty si pometlo:o)! ještě nějakou... budu hodné a budu si po sobě uklízet a spinkat a vůbec... plošííím
Bříško,Bříško..já být eče dítětem - nezbavíš se mne!!:-)..takže máš vlastně kliku, ale je to moc hezky napsáno, moc.
Ráno Vojtci zpívájí
když tuhle rosu snídají
Tip (doufám, že ho nezapomenu zaškrtnout :-))
juchu! Je to mooooc miloucke...jestli se to detem nebude libit, tak vazne nevim..:o))
ps:jak se tu vsichni rozmeznuji..to je krasny pohled...aspon na tu chvilku :))
tak tahle je nádhernááááá!
to se nám to pěkně rozbíhá... dětičky, těště se!:o)
TIP pro Tebe*