Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyjmutí básnického střeva
30. 08. 2005
3
1
5336
Autor
JirkaS
Jak slunko na Loiře, hoří mi dnes tváře
Hoří samým blahem, že jsem se stal vrahem
Zastřelil jsem větu, tečkou v cukuletu
Vklínil jsem i čárku, rozpoutal jsem válku
Výsledek byl jasný: skončilo to básní
Výsledek byl daný: slabé bodování!
Proto říkám jasně: nebudu psát básně!
Budu už jen věky, vypisovat šeky
1 názor
aleš-novák
01. 10. 2007Miroslawek
30. 08. 2005
Ad 1) srazy atp...: Myslím, že můžeš být milejší, kámo. Posílat za chybku hned někoho kamsi hovoří o tom, že musíš být sakra neomylnej...Nebo jsi v té prdeli občas taky? Ono, kdo je ideální, viď?
Ad 2) Má, překlep, sorry :) A díky
Chytré, byť to někdy škobrtne. Vida, jak dokážeš básnit z rozhořčení. Stavím Teepee
Co kdybys eliminoval prdel vezdejší a šetřil si ji ke konstruktivnějším činnostem, než je uzemnění autora? S prdelí, takto užitou, jdi do prdele ty.
Miroslawek
30. 08. 2005
To sice můžu, ale zrovna se mi nechce. Inspirativnější je se bavit nad tím, proč ti tak ujíždějí nervy, mudrlante.
Miroslawek
30. 08. 2005
Samozřejmě, že já, ty jsi pouhý mudrlant. Při vědomí tvých průměrných dílek a hrdě "kritické" příponky jsem si prostě naivně myslel, že jsi pokornější čtenář.
Miroslawek
30. 08. 2005
To víš, nechce tě ztratit. Nejsou lidi.
A vyprošuji si toho "ubožáčka", od poloviny srpna jsem postoupil mezi ubožáky. Díky za korekci.
Miroslawek
30. 08. 2005
Ale no tak, chlapci. Přeci se kvůli jedné prdeli nebudete přít. Miroslawek to třeba tak nemyslel a teď ho to mrzí. Viď, Mirdo...
Miroslawek
30. 08. 2005pozorovatel
30. 08. 2005
To co tu předvádíš [Kritiku] Miroslávku, je vcelku o to více nechutnější, že jsi stále nositel vyššího feudálního písmáckého titulu.
P.S. Titul [Kritik] uděloval prý Lyryk povětšinou na žádost ctižádostivého adepta (aspoň se nechal tak slyšet) a to toliko po splnění jistých podmínek kandidátem a přísahy věrnosti [Kritiku] Deo gratia tj. majepísmáku.
Tak povídej, jak to vlastně bylo?
Miroslawek
30. 08. 2005
Lidi, nechte to plavat...Bežte si někam "zachatovat" a tam si dejte do těla, ale tady plzzz ne!
A teď konečně a opravdu a definitivně všichni: "Ať žije Miro-sla-wek...!!! Náš prdelikátní KRITIK.
To je opravdu takový nerudný debil, nebo to je nějaká poetická póza?
pozorovatel
30. 08. 2005Miroslawek
30. 08. 2005
So_what, jseš ještě na honu ? Zde máš pěkný příklad [Kritického kanálníka]