Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnděl
Výběr: Print
03. 09. 2005
9
4
6323
Autor
Markel
Neuráží ho naše neslyšení
tam někde v hloubce chce nás změnit
jasnější pohled darovat
Je těžké věřit, že má rád
i naše hloupé trucování
je jisté nepomyslí ani
opustit naše cesty křivě vyšlapané
Shání nám pomoc, volá, Pane
dej rozum, sílu a cit člověku
zdvihni jej, když už dlouho v pokleku
jen prach a marnost v patách vidí
přestává věřit v soucit lidí
Když prázdá místa pučí zradou
ochraňuj krajinu vykrádanou
Klenoty drahé vrať mu zpět
A před dopadem na zem tvrdou
ať stačí zvolat dlaně budou
měkce stlát chvíli před padnutím
4 názory
mořský koník: jo takhle to myslíš? Tak to jo! :-)), jsem moc ráda, že jsem našla v tobě, jak to nejlíp říct, jo! spřízněnou duši, tak je to správně :-))
mořský koník
27. 08. 2007
mořský koník: myslíš? To by ale nefungovalo, anděl je anděl, jak by se mohl podobat třeba vrahovi? I ten má svého anděla, jen s ním má tento, alespoň se domnívám, dost práce, ale naděje umírá poslední, to mi nedokážeme posoudit, jak kdo a proč žije tak, jak žije, jsem ráda, že to má v kompetenci Někdo jiný díky :-))
mořský koník
27. 08. 2007
Mr_Neutron: Díky moc za navštívení mého postaršího, dá se říci, velmi osobního, dílka a *, měj se krásně, babíletně :-))
Jolana19: Díky moc za Tvůj názor. Musím se opravdu vážně zamyslet nad tím, co je a není můj problém, vždycky jsem měla tendenci se obviňovat z čehokoliv, jak plyne čas, nějak to postupně přehodnocuji a shazuji ze sebe ty pocity nedostatečnosti a pofiderních vin za to, že jsem, jaká jsem. Je to osvobozující a jsem v poslední době tak nějak spokojenější se životem, už nechci být růže, když jsem kopretina, snad se dá mluvit o jakémsi "zmoudření" :-))
většina lidí na Písmáku ? :-)))
Tak ať je nečtou, až je něco docela slušně zraní, ale opravdu zraní, vzpomenou na cokoli a budou vděční.
Nejsem věřící, nevěřím v jednoho Boha, ale v sílu člověka, v to dobré co je v lidech a ve slušné jednání. Skora to vypadá na anděla
Pokud s tím kdokoli má problém, je to jeho problém a ne můj
Volnost a svoboda člověka je právě v tom, že svoje myšlenky může pojmenovat a volně šířit a nevšimla jsem si, že by tu někde bylo zakázáno psát hezky o andělech či podobných věcech.
Když tu můžou vulgárně a někdy až docela zcestně popisovat jemně řečeno zvláštnosti - teda někdy jo, někdy to má sílu i smysl, ale někdy, fakt dílo.
Tak snad unesou i pár andělů
Sem se nějak rozepsala, sorry, ale tohle mě vždycky naštve. Já si píšu pro sebe, nemám potřebu komukoli lichotit či děkovat, vlastně píšu ještě pro svý děti a velmi konkrétní osobu
Jolana19: jsem moc ráda, že zrovna tahle líbila, měla bych i více dílek na podobná témata, ale nedávám je sem, neb většinu lidí na P. to irituje, možná změním názor a budu sem dávat i takové věci, vidím svět trochu jinak, co už nadělám...., díííky :-))
líbí a jsem přesvědčena o tom samém, taky jsem napsala Anděla, vlastně několik. Bísničky jako dárek, pošetilost
Krásné a jelikož mám to potěšení jednoho anděla znát. Nemohu jinak než dát TIP*!
no, já mám pocit, že se andělé chovají už moc tržně ... kdo jim zaplatí, toho chrání ... nějaký modlení je dneska moc nemotivuje ... :-)
tři_černí_mravenci: díky za návštěvu
zdjr1976: Jsem ráda, že líbila, T zrovna u téhle básně si moc cením
guy: Myslíš? Mé zkušenosti jsou jiné :-)))
jojojo...já mám taky svého anděla...ale má fušku, dělá i přesčasy, povím ti:-))))
romale: Každý si představuje anděly jinak, ti tvoji by si s těmi mými asi moc nerozuměli, asi :-)), pěkný den
tři_černí_mravenci
04. 09. 2005mad_orgasm
03. 09. 2005Slůůůníčko
03. 09. 2005Slůůůníčko
03. 09. 2005
mad_orgasm : jo, tak příště, díky za návštěvu a názor
Scamp: snad časem trochu vylepším, díky
Slůůůníčko: jsem ráda za ten klubík, měj se krásně :-))
romale: A jak bys to viděl, nestyď se, řekni
DRAHT: Jsem ráda, že líbila, tipík potěšil
vesuvanka: Díky moc za návštěvičku a T
S anděly je to tak, že většinou spí nebo tak něco. To vidím tak já tedy. Nějak mi to celé nesedí, tentokrát...
Mirae: ne ne, andělé nikdy nespí, nemohou si to dovolit, mají totiž s námi moc a moc práce :-)))
Se mnou možná mají, možná i s tebou. Ale co ti těch děcek třeba loni v Beslanu, nebo teď v NO, nebo... sakra mě je dnes večer asi nepsatelně... promiň. Vrátím se k té básničce jindy...
Mirae: Vím, co tě trápí, taky to nechápu a bolí mne to..a přece....Tak málo toho víme
Moc moc se mi to libi...je to prvni basen po par dnech, co mi tu neco rekla, dala...