Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFašistovi z autobusu 218
18. 01. 2001
2
0
3213
Autor
pauper
16. 12. 1993
Kopýtko, Kopýtko
Ten má tvrdou pěst
Jeho vzletná chytrost
Dotýká se hvězd
(Věnováno fašistovi z autobusu 218)
nevím printe, co se od koho učíš, ale pokud se potřebuješ vytlouci, radši použij mě než někoho míň otrlýho :-(
Panove, nehadejte se, prosim, pod mym prispevkem a pouzijte jine forum. Dik..
Print: tvůj poslední příspěvek je tak konstruktivní a vysvětlující že se ti předem zase vrací zpátky :-(
Vio :-))))))
Ale Merlíku, jen si kopni...když ti to dělá radost! Mně to jen prospěje!:-))
printe, ne já si nepotřebuju kopat, to tvoje kritika byla kopnutím... a víš co? úplně zbytečným...
Ty jo, a tos mu tam jako recitoval? Seš dobrej, mě by v takové chvíli asi těžko něco napadlo ;-)
Ad Vyjan: Ten nápad s přilepením autora do čítanky není vůbec špatný ! Nebylo by to krásné - pauper zafixován vedle své říkanky, z jater maje užíráno zlotřilým fašounem Kopýtkem ... školáci vycházejí na protifašistickou manifestaci za skandování oněch slov a na vysvětlenou drží transparenty s comicsovým náčrtem objasňujícím celou zápletku. (Jen dříve narození pozorovatelé zívnou: "Jóoó, takové věci už tu bývaly.")
Nerozčiluj se, papouchu, a nemusíš mi hned omlátit o hubu sešit s mými básněmi. O ty nejde. Chtěl jsem prostě jen naznačit, že v téhle básničce nenacházím špetku poezie, ani vtipu (což v tvých blbůstkách nacházím skoro vždy) - prostě si jen někdo stěžuje, že ten, kdo mu chtěl dát po hubě, je blbec a fašista. Taky jsem si z vašich ohlasů nevšiml, že by vás nějak zaujala samotná básnička. Následná diskuse je pouhá drbárna o facce, která vůbec nedopadla. Sulahfi navrhuje, aby se ta básnička dala do čítanek - ale to byste k ní museli přilepit taky paupera, aby každému vysvětloval, o co jde. Sama o sobě tato báseň neobstojí, potřebuje autorův komentář jak dřevěnou nohu. Trvám dál na tom, že tohle není báseň, prostě se pauper svěřil kamarádům , aby si mohli společně zanadávat. A to myslím vážně, už beze srandy.
Vyjane, ale to je vcelku tvoje privátní věc a nechápu proč to ventiluješ. Někteří nemusí nacházet v tvém díle to, co nazýváš poezií. Takže trvej na svým a hlavně se nerozčiluj!:-)
Miroslawek
19. 01. 2001
Prosím vás, trvám si na svém, najděte mi někdo v díle nahoře to, čemu říkáte poezie. Předem děkuji.
Vyjan: Kdybys víc hledal, než trval, tak bys možná našel sám!:-)
Pokud tvoje rádoby lačné dotazy po "nalezení" jsou jen zástěrkou pro tvůj kategorický a imperativní názor, tak se mnou nepočítej. Kdybys byl upřímný, tak bys řek svůj názor narovinu a ne tímhle dost nechutným způsobem, který si hraje na jelimánka!:-)
Zdravím zadem!:-)
Miroslawek
18. 01. 2001Miroslawek
18. 01. 2001
z ideologických pohnutek dávám TIP (snad to někdy zařadí jako říkanku do učebnic 1.stupně)
+ dodatek autorovi: jistě ale chápeš že nějakym ironickým zvedákem na solar plexus inteligence tyhle lidi vůbec nedostaneš (jak naznačuje M. platí na ně jen argumentaci jim vlastní)
Byl velky, silny, ozraly a nastesti jen hrozil. Ale tvar jsem mu temer nastavil :-))
Prosím vás, vysvětlete někdo zimou zpitomělému vlkovi, co to má společného s poezií?
asi moc ne - ale podobných "mimopoetických" takékritik už jsem za svou nedlouhou návštěvnost v Písmákovi viděl spoustu (za všechny nelze nezmínit debaty o vegetariánství), a tak jsem se tentokrát přidal
Vyjan: Jako - co bylo úplně na začátku? To je taky na dlouhou diskuzi.
:-)