Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSklenice absintu
19. 01. 2001
3
0
4596
Autor
racek
Sklenice absintu
Až naposled,
až na dně sklenice,
uvidíš modrých rybek hejna.
Zaostři oči,
sleduj pozorně.
Vždyť ani jedna není stejná...
/18.1.2001/
Viktor_Čistič
08. 10. 2001
... Racku: Dost dobrý ...... !!!!
ohledně ústní vody: zoral jsem to.... měl jsem napřed kouřit ten obrácený doutník a až potom vyplachovat - takhle málem došlo k autodafé - ten chlapík na hajzlu opřený do opěrky "Lojza" měl pravdu (existuje o tom zápis, který Šílka ukradla Lampářovi...)
- konec hlášení -
;c)
maty,mohl bych Ti vyprávět o mnoha opacích,on problém není v alkoholu,ale....no schválně hádej kde????
V tom,že člověk nezná míru,ale co závislosti?Dá se závislost zvládnout rozumem?Já jsem závislá na lásce,potřebuji kolem sebe spoustu lidí,kteří mne mají rádi...:O))
No ja kdyz jsem poprve okusil hltu absinthu, bylo to v jednom male barikovi ve dve rano, cely svet se mi zuzil v hrdle, po tech, co opoustim, chtelo se mi plakat, tak jsem z toho popsal cely plakat.....
racek: založ už to auditko, je to fakt dobrej nápad a celkem mě zajímají reakce...
chlast-slast (J.Cimrman)
a jako každá slast slabšího člověka zničí když má možnost si ji sám ordinovat...
jo,super!!!!
v alkoholu není jenom zapomění ale i inspirace,nemám sice rád alkoholiky,ale i když obsah sklenice je pořád stejný,dno se mnohdy liší,vlastně ne mnohdy ale vždycky....
Jo,a koukam ,to auditko je pořád nevyhlášený,tak do toho skočím,protože by mě stejně jako CZloveka zajímali názory ostatních,i když tak trochu mám obrázek v auditku "Čaj"....
Ale abych se vrátil....rackůůůůůůůůů,pjekný...
Sadafe, díky, řekla bych, že s každou vypitou sklenicí se člověk mění...bohužel mnohdy k nepoznání.
:o))))) že já jsem si ho s vámi nedala...no ale ono to mezi námi chutná fakt jako ústní voda...brrr...co ty malíři a básníci nejsou kvůli inspiraci schopní udělat to je až s podivem:o)
Proč kvůli inspiraci se musejí dělat takové věci,Šílko.Věřím,že ty ne.Mám známého velkého malíře a ten si chlastem úplně zničil postupně,napřed rodinu,pak játra,pak ztratil inspiraci vůbec.
Navrhuji: pojďte udělat Auditko: zda a nakolik a pro koho je alkohol, příp.jiná droga, potřebná k inspiraci. A zda dobré výsledky, třeba román, který přežije autora, stojí za to, co autor kolem sebe v alkoholickém opojení za života napáchal. Nejsem si jista, zda existuje jednoznačná odpověď.
Absint je likér, takový modrý. Popíjí ho básníci, anapř. ti Prokletí, Baudelaire aj. A včera u Voka my. Ne že bychom tím měli k Baudelairovi blíž...
zasejc ten tyrkys uááách kde jsi ty moje malá milá holko(schizzzooofrrreeeniiiiiieeeee)
:)
(vím proč jsem na sodovkách)
Taky jsem ty mrchy párkrát načapal, jak se mi tam zas a znova koupaj! Navrhuji vyhubit! TIP!
On ten absint bude mít něco do sebe, protože mě popadla pak v noci přímo božská inspirace...