Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHerpes
Výběr: jenyk
12. 09. 2005
6
0
2312
Autor
Gagga
Opary na rtech
-jaké to překvapení,
když se nelíbáš!
nie, ja len, ze neprislo mi to asi ako vhodna tema pre basnicku... neviem...
ycidd: přiznávám, že to téma je poněkud...nezvyklé ;-) ale zato aktuální :) já chtěla jen zkusit, jestli na něj jde vůbec něco vymyslet, když už ho nemůžu vyléčit...
jenyk: aha, takže všichni k zemi, když jsi tady- jenyk má nabito ;) teď už asi chápu...a navíc to švihadlo...
tohle není na autora... ten za to nemůže... ale pět tipů a dva výběry za toto... myslím, že mě s takovou přestanou názory zdejšího osazenstva "redaktorů" zajímat...:(
nick : nic si z toho nedělej...největší slátaniny vždycky vzbudí největší rozruch ...v obou směrech :) vím to z vlastní zkušenosti.
jenyk: spletla jsem se? v tom případě jsem nesmírně ráda ;)
btw mi tvý povolání jaksi taksi připomíná moji růžovou budoucnost...:)
čéče, jenyk,a tví právníci...jsou taky tak zbožní jako ty? ;-) musíte bejt teda zajímavá partička :))
děláš ty vůbec něco jiného krom toho, že se modlíš za osoby tady na Písmáku, píšeš na ně písně a radíš se se svými právními zástupci, jak na ně?:) to mi přijde poněkud ubíjející...
mne sa to zda dajake divne... sa velmi nevyznam, ale nie je to take silne ako ine haiku...
Nicollette
12. 09. 2005
Nicol : to by mě taky zajímalo ;-)
takže : koukejte se přiznat, kdo jste to byl!! :-) (každopádně díky)
to jenyk: dech ne, spíš mě pálí huba ;-)
to Yccid: vidíš, opary bez líbání...to je fakt divný...;-) ale jinak tvou kritiku beru, ono to taky nemá být silné, spíš někde na hranici Úlety- Indispozice -Haiku
Nicollette
12. 09. 2005Nicollette
12. 09. 2005
ježišmarjá, co jsem to zas spustila...;-)
už se perou? nebo to jenyk zas nechá na svých právnících?
btw, jenyk: Bůh je prý mrtev /mrkev /baby karotka ;-) takže se klidně běž pomodlit k Bohu v konzervě ;-)