celý je to nějak nabobtnalý a přitom..., a přitom v celku banalita... na můj vkus velmi přebujelé, kde se nám jaksi síla slov rozpustila...
noire...a kdopak ty jsi? alternick? konečně nějaké osvěžení, protože já potřebuji nakopat zadek, abych se pohnula vpřed...takže díky, rebele:-)
Velice az zbytecne dobre..-)T
a jenykovi take.-)
neco v tom je... trosku Hrabete, ale Hrabe to neni - v dobrym i ve zlym...
čím dál tím bláznivější
.-)
je většina doktorů bezcitných? ... jak to je? ***
sehnal jsem ti ten recept s obrázkama :-)
Nevšední, zajímavé, hezky se to čte - ne, že bych příliš rozuměla, o co jde :-))).
umné to je , to jo......:))
t
preco sa za kazdeho modlis jenyk?:) dal si sa na nejake nabozenstvo?:)
inak tip
aj ja sa za seba modlievam:)
tady máme takovejch zpěvaček, většina jich zní jak když vytáčíš na modemu
*
Též bych se modlil, jen kdybych věděl jak...za pana doktora i jeho zdravou pacientku.
t.
jenyk: to je pravda, ako si to vedel?
jeden doktorský pozdrav a tip *
A to opravdu pomůže? Já bych chtěl mít ty ptáčky pod oknem...tak já teda zahodim ten peršan...ale před Craerassy o ptáčcích nehovoř...ta osoba zlá je nemá v lásce a jistě by jim zakroutila krčkem.
Myslíš tu tabletku na dobrou náladu, co je vždycky z jedné strany nějaký veselý obrázek, či znáček?
Děkuji za obsáhlý životopis. Měli bychom tu místo svářeče, nebo agrotechnika. Navíc jsem velmi poTěšen, že se Ti pozorovatel zamlouvá...je to vskutku čistý hoch...jestli chceš, povím Ti kde bydlí (ale má tam i babičku). Petrpanovi přeji, aby v něm zůstal zážitek z Tvé návštěvy velmi hluboko. Také bych chtěl, aby mi někde něco vyšlo, ale bojím se někam něco poslat, by se mi nevysmáli. Na výstavu bychom určitě přišli, ale raději bez malé, by to v ní nezanechalo nějaký kompex (též ráda maluje...a to dokonce i pastelkami). My se máme tak dobře, až nám z toho často nebývá dobře. Tak Ti přeju, abyses měl natolik dobře, aby Ti z toho nebylo špatně. Až se zase budeme někde srážet, dám vědět, byses odreagoval mezi námi - děvčaty z literárních serverů.
jenyku, já ti típám za tu skvělou báseň (tady u mě v kritikách) pro Zboru, je vydařená, že jsem skoro ani tu tabletku nepotřebovala, mrskla jsem si jen Zdrávas a Otčenáš, ale znám z toho jen názvy, tak jsem si je proklepla 20x a fakt je mi líp, já snad ani tu Viagru dnes brát nebudu
Zboro, nevysmějou se ti, já taky poslala na ukázku 3 báfničky a dokonce mi nabídli, že mi vydají knihu, pokud budou ty ostatní taky dobrý, jenže to bych si musela ty básničky setřídit, dát jim řád nějakej a to já fakt, ale fakt neumím, takže budu do smrti psát do šuflíku:-)))
No jo, Tobě. Tobě bych taky vynadal knihu. Dělal jsem si legraci...semtam někam něco posílám :o)
je moc krásná.... TIP a V
a pod polštářem hlava peří polyká
nevím co bych...v některých místech dřevorubecky hrubá, v jiných křehká jako babiččina bábovka...
t*ip si zaslouží...
m.
Vaudy:)) jak můžeš s tímhle souhlasit? :))
waaaaaaweee to vystihnul:
nevím co bych...v některých místech dřevorubecky hrubá, v jiných křehká jako babiččina bábovka...
tip