Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepozorovatelova výzva - Ty a byt
Výběr: So_what, Print
13. 09. 2005
10
0
4688
Autor
dadíková
Ty a ty a ty a ty
hej vy
a já
nevytahuj se
brzo bude večer
a tma
hej ty
Moje ohlazená všecka futra dveří
všechny pohledy
výhledy
podhledy
pod kůží zalezlý
a nadosmrti
já mám na futra blbý vzpomínky ... mně o ně sadistická a hysterická třídní učitelka Ptáčková jednou tak omlátila hlavu, že jsem měl celej zátylek hrbolatej od podlouhlejch boulí ... stát se to v Americe, tak bych ji zastřelil ... porota by mě určitě osvobodila ... :-)
guy cos provedl,?
ale a´t už to bylo cokoliv učitelka snad nebyla normální?
už si to nepamatuju, ale určitě jsem neprovedl nic kor moc nepatřičnýho ... měla na mě zasednuto odjakživa ... byla to sousedka přes dva baráky a svobodná matka v době, kdy to na malým městě bylo pokládáno za smrtelný hřích ... tak si prostě na mě odreagovávala svý mindráky ...
no - vidíš - ani pořádně česky mě nenaučila - měl jsem napsat na "mně" ... :-)
byl to divnej den ..
jen nevim, kdy budu v brně příště - vůbec nevycházim s časem .. :-/
byl to divnej den ..
jen nevim, kdy budu v brně příště - vůbec nevycházim s časem .. :-/
Malá_Holka
13. 09. 2005pozorovatel
13. 09. 2005
ten začátek je ostrej - jenom by to se hodilo uzavšít nějak smysluplnějc .. :-)
milá - tipík ju
to jsem tedya měl - ta schůzka, na kterou jsem tam razil byla stejně dost děsná .. :-/
pozorovatel
13. 09. 2005
nebudeš mi věřit Honzo, ale já jela odpoledne kolem tebe šalinó, u nádraží, jenže jsem musela někam jít, k rodičům a ty ses ozval, až jsem byla doma pak....:))