Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTanečnice
Výběr: Print
22. 01. 2001
30
1
5489
Autor
Tynic
1 názor
Konvalinka
13. 05. 2003hochstapler
21. 02. 2002
Pripomína mi to hracie skrinky...jemná cinkotavá hudba a otáčajúca sa krehúčka postava baletky vypnutej k stropu a sukienka sa točí a tá hudba evokuje sny a spomienky a nezábudky. A Tvoja tanečnica ožíva tak, že ju niekto otočil iným smerom, ako vyknú tanečnice v hracích skrinkách, trošku sa sklátila k zemi, ale opäť sa točí v cinkote hudby...cink...cink...cink...
Já při tom dostala chuť na nějaký dobrý sýr. Napadlo vás někdy, jak je Měsíc strašlivě sám??
Na procházce večerní Ostravou se dá buď upírat zrak k "nebi" anebo myslí bloudit kdesi pod zemí.
O takovéhle jednoduché krystaly tam ale nezakopávám často. Ale TIP dám až za tmatickou sbírku! YR:)
U vás asi není moc sněhu co? V té naší břečce by básnicky vyjádřená tato scéna vypadala jinak.
Zablácená
tanečnice
od hlavy
až po střevíce
pokulhává ulicí
chmury táhnou
palicí.
(Promiň, bylo to příliš dokonalé, abych neměla touhu ti to pokazit:-)))
Hezká říkanka.. ale nic víc.. podlě mě.. možná se mýlím.. snad mi to dojde léty.. ;-)
Merle by řekl: A a A a AB ;-)
Vezmeš mě příště s sebou? Koupím Ti pivo ;-)))
TIPík
A.Similovanij
23. 01. 2001Miroslawek
22. 01. 2001
Půvabné jak míšeňský porcelán. I tvar básně připomíná tančící panenku. Jen tu poslední řádku bych rozsekal na několik řádků jednoslabičných - baletka má mít pořádně dlouhé nohy. Tip
no a no :c) milé Tynicu ... koukám, že Ostravsku roste
klo- básník -bouk dolů
:c)
- sevřený výraz .... ke konci druhé sloky nepatrně polevuješ.... (to je ale už vysoký nárok- co ?)
aneb - kdyby mě taková věc napadla, cítil bych se jak nafukovací matrace...
tohle ma s mym dilkem spolecny jenom nazev...ja se s tim nemuzu rovnat ... tip :))