Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMárinka
Autor
Barman
Muška Márinka si vylétla na výlet. Celý život trávila na jedné pasece v lese a začínala se silně a vytrvale nudit. Rozhodnuta učinit objevy hodné Kryštofů zamávala křídly a vzlétla vstříc dobrodružstvím. Měla to v povaze, neb už její děd objevil pařez.
Poletovala si hezkou chvíli a rozhodla se odpočinout si na kořeni smrku.
„Co tu hledáš, muško?“ vyrušil ji z přemýšlení mravenec.
„Jsem Márinka a objevuji svět,“ pravila pevně.
„Chápu, já jsem Ferda, též objevitel, jen se divím, že mě neznáš, neb mám pořad v televizi“.
„Televizi neznám. To je strom, či co? No nevadí, já mám ale jiné poslání, než dělat šaška mravencům v nějakém smrčku,“ pravila Márinka a odletěla, neboť ten nafouklý Ferda se jí vůbec nelíbil.
Letěla dál až doletěla k potůčku. Byl však daleko větší než potůček u nich na pasece. Márinčin potok, napadlo ji a radostně se vydala zpět, aby svůj objev ohlásila ostatním muškám.
Na zpáteční cestě zastavila na místě, kde potkala Ferdu, chtěla se totiž pochlubit tomu vejtahovi. Místo Ferdy však přilétl vrabec Egon, který ji sezobl.