Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKavárna
30. 09. 2005
10
1
2177
Autor
Sainte_Berenique
rande jsme měli
tak jako vždycky
v kavárně
naproti kostelu
zatímco
naše dva
uprchlý stíny
užívaly si v hostelu
servírka v šatečkách
kratších než vteřina
klapala podpatky
dva raz dva raz
velkýma očima
koukala na tebe
když asi po páté
míjela nás
na účtu nechala
číslo a polibek
bez nejmenšího
studu
tak jsem ho sebrala
a v noci potají
provedla na něm
woo-doo
1 názor
Sainte_Berenique
29. 11. 2005
Ti nevím- jinak mi to totiž přijde dokonalý...- až nea ten závěr...... :-)
msf??
Sainte_Berenique
27. 11. 2005
to je pěkný...... :-) jen písmena na koncích vešů Ti trochu nesednou do rýmu.. "studu- wu- du"
Sainte_Berenique
03. 10. 2005
Z důvodu Tvé sugestivně submisívní sexuální potřeby ega píchat, se přes manýristicko grafomanistické, senzuálně empatické potřeby nechat se plácat po zádech, málem zapomělo, že máš krásný úsměv a umíš být krutá.
Sainte_Berenique
02. 10. 2005
Nechápeš. Ano. To je to správné slovo. Nemyslím cizí slova. Ty určitě znáš. Přečti si to ještě jednou, je to pozitivní poznámka. Tvé zlostné 1)2)3) svědčí o obrovském nadhledu nad tím co tvoříš a smyslu pro humor. To je poznat aniž by Tě někdo musel poznat. Ovšem zase na druhou stranu, ví se, že hysterky mají, díky své přecitlivělosti, nejkrásnější orgasmus.
Honza_Princ
30. 09. 2005MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná
30. 09. 2005Sainte_Berenique
30. 09. 2005
:o) tak to je ušatý :o)
se mi líbí jak to někteří sežrali i nedopsaný "pointa mi myslím neutekla"
na konci by líp znělo - provedla na něm woo-doo - to "jsem" je navíc.
jinak je konec fajn údernej:o)