Mno ty vole... to vypadá jako dobrý text, jenomže je to trošku na hraně, spíš trošku za ní... takže to na mě působí jako trošku pozérské kecy...
Jak jsi na tohle přišel ? Nevíš ? Já nejsem jen tak ňákej Oldjerry, jsem starej kořen. A jsem tak trochu v prdeli... dostal ses o kus dál, než já.
Řval jsem smíchy, ačkoli to tak docela k smíchu není, ale zbožňuju neočekávatelné pointy. A ta je !*****
ARC, baby...stejne je s podivem, jak nazev, ktery ma co do cineni se sexem, pritahne masy lidi:-) Tohle je moc dobry, gratuluju***
& bluesová sekce andělskýho klubu
už pro ten rytmus...
...už pro to nevim...
...životaběhu.
No já Ti fakt "nevím", ale určitě TIP:o))) je to vulgární a přitom to má v sobě kus srdce:o)
viz Elyanne a _NoBody_
T***
Je to úplně jiné než ty věci, které se mi obvykle líbí. Přesto líbí a moc.
*
Rozhodně! Nějak mi připomínáš tatinka. Taky ho hrozně bral Ch. B. (viz. Astalavista). A má vůbec takovej...podebnej styl(ježiš, to zní brutálně:o). Neber to osobně. Je to skvělý! Líběj se mi ty zdrobnělý brutalitky vulgární:o) viz. Tak sem ho tak trošku poslal do prdele... tip
Ač nerada, musim dát tip (abych nemusela řikat, jak je to skvělý)
Tahle se mi vždycky líbila, asi pro tu hořkost a cynismus, snad obrana proti přílíš "zkurvené" realitě ?
***
moje řeč... enem uš Tě nemam kam poslat...:-))*
Ty, Blanisko, zvládneš aj toto, ja viem:)))))))
geniální, hodně můj styl***
Sfingo: SMUTNÝ JE BůH, LIDÉ JSOU VESELÍ....
nás dva by kaťáci upálili hned.......sestřičko:)
Nelíbí se mi jen tak trošku, ale hodně...na první pohled se možná zdá drsná, ale podle mne není ve skutečnosti taková...a nejvíc prociťuju poslední verše..protože to jsem udělala taky...
Sfinx
Nevím, jestli je to nejlepší za poslední dobu, ale každopádně je to dost dobrý na tip.
Janis a všichni: děkuju, Cavalera atd.: taky děkuju, proč ne. Ch.B. skoro neznám, F.T. že by ovlivněný? Petr vip:
Boha nemůžu vynechat, to není PROTI němu...i on se nám někdy ztratí a řekne: tady už musíš sám. Vem si Joba atd. Netvrdím že mý zážitky jsou singulární:)...Přidám tedy Slunce mi svítilo do pokoje, jak to bylo s tím mým Hospodinem:) Stejně je všechno buqi:))
mně taky líbí. divný že tak často lidi rozhodí nějaký dílko jenom proto, že s ním nesouhlasí.
Cavalera: Tohle mi zrovna stupidní a omezené nepřipadá.
Adelan: Já vulgaritu také nemám rád, ale taky je funkční.
Celkový dojem: Přemýšlel jsem o tipu (hlavně za poslední sloku) a nakonec jsem ho jen o fous nedal.
přiznávám se jsem stupidní a omezená
ale tohle jedna z nejlepších věcí za poslední dobu.kterou jsem zde četla
děkuju
*
Janis: nejsi. můj názor je stejnej. je to naproszej výplach. má to grády, žádný dementní rýmy:)
Jéééééé děkuju Péťo
aspoň někdo!!!
Nějak mi tu nesedí kategorie. Ne, že by se mi to vůbec nelíbilo, ale považuju to spíš za indispozici či něco tomu podobného...
HMMMMMMMMM.. a asi stejne jako Cavalera..radoby se bylo jinak????
o cem to je a co na tom je???
Tohle je neco, tohle jde primo z hlavy, duse, srdce . . . . (nevim z ceho). Tip
Bezvychodnost a beznadej v drsnem stylu.. Chapu. Doufam, ze je to uprimne..
Hmmmmm, zajímavý, vcelku přesný. TIP
Mně se to líbí, je to takové bluesové, drsné. Možná na můj vkus trochu mělčí, trošku koketní. Ale v podstatě se mi to líbí.
Fakt drsný, ale dobrý!!! Taky si ťípnu...
*
hmm, na blues je to moc ukecaný
Drsné, pravdivé, smutné, ale zaplať pánbůh bráno s nadhledem. Ať si říká kdo chce co chce, ať si maminka oči vypláče,... Mě se to líbí. Tíííp!
Skvělý.Hlavně ten konec.TIP
libi se mi to, takovym zvlastnim zpusobem
Koukám, že se začínají rozdávat tipy za stupiditun a omezenost ....hmmm
Vzhledem k podobnosti tvýho dílka s dílky mého oblíbence Ch.B. (určitě víš, kdo to je), tip jako hrom. Jeho knihu básní jsem už dočetl, ale když občas přihodíš něco ty, nezbude po ní prázdno.*
Je škoda, že se dvakrát opakuje verš " že se na to nevysereš ". Ale jinak i já dávám TIP pro ten styl Ch.B., jak už tady párkrát zaznělo.
nestyď se, tak trošku u Boha bych vynechal. tip jak hrom a zaslouženej. připadá mi to trochu jak od F. Topola...
připadá mi to úžasný v tom, že mě to vcuclo, je to prostě dobrý, nevím co bych k tomu dál řekl.
a ještě něco: tohle je asi jedna z nejlepších věcí, který jsem tu za posledních čtrnáct dnů četl.
Tohle mě neoslovuje... spíš naopak.
Tady souhlasím s Viem, na mě příliš vulgární.
Skoro pravdu má Fanta....realistické ne trošku, ale doslova a do písmene...záznam rozhovorů a myšlenek 1 týdne v 1995...to vůbec byl rok...moje psychokámošky co zažily podobné, těm se to líbí...
ale díky Adelan i Viovi za jejich pocit.
depresivne realisticke...tak trosku
buqvi