Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMemoáry
25. 09. 2005
6
0
1750
Autor
židovka
Memoáry lásky dány
všanc jak divoká zvěř
A blonďaté kurtizány
zbylo prázdno po Kristu
Mistře, z 18. století
kýváš kovadlinou citů
dneska už kováři neletí
schovej si bolest na pohřeb
Něžnost se uzamkla ve slovech
a chlapec, oči jako nebe,
svým úsměvem mi bere dech
- to milující malé dítě
Smetiprach: Neblabolim, ale ted koukam, ze jsem opravdu nejak mimo :) 1. variantou jsem myslela tu, kterou mam v dilku. U tve kritiky je to tedy varianta az 2.
Smetiprach
28. 09. 2005
Smetiprach: No vidíš, chytrej kluk :) Ta první varianta je správná. Otázka za milion ;)
Smetiprach
27. 09. 2005empathetic_embryo
26. 09. 2005Smetiprach
26. 09. 2005
e_e: Děkuju moc :-) Ta prostřední má být vybočující, nezapadající. Má člověka vyvést z atmosféry té první a poslední.
Smetiprach: Má tam být velké, protože já píšu bez teček a čárek, jde tudíž o novou větu. A tahle je nejlepší možná proto, že ty dvě předešlé byly remake na básně psané nejmenovanou autorkou před několika desítkami let. Tahle poslední je čistě moje, ale přiznávám, že jsem radikálně změnila styl a v tom novém se teprve hledám. Díky za názor :)
Smetiprach
26. 09. 2005Smetiprach
26. 09. 2005
první strofa- ok ty kurtizány, druhá mi nedělá efekt a třetí s tou něžností je výstižná
Loutka: Zkouším začít odjinud, než jak jsem psala dřív na jiném serveru (a ohlasy byly poměrně veliké). Zkouším kombinovat nekombinovatelné, ale zároveň nedávat důraz jen na efekt. Díky za zastavení :)
sabi: Díky, asi si zapomněla ten tip dát, ale to nevadí. Jsem ráda, že se líbí.