Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePod pláštěm
Výběr: Elyanne, vesuvanka, jenyk, dream, Print, Elyn, prenatal
26. 09. 2005
33
0
6749
Autor
Craerassy
Někde jsi sám
a já jsem někde sama
síla je teček pár naproti závorkám
síla je vzdáleností slov a mezerníku
já jsem jen uprostřed a kroky počítám
ve slaných povodních se odplavují oči
sbírám si cestu tam
síla je výraz tváře daný baletkám
do kapek krve ve stopách
přimíchám úsměv
a vím jen sama
kdy zem se začervená
to když se nedíváš
síla si svléká plášť
dopadá
křehká
na kolena
attarka...já chci poděkovat...nestává se tak často, abych v jeden den měla od jednoho človíčka přečtených tolik dílek...chci jen říci...moc mě to potěšilo:-)
:) ano vím...
napadá mě ... když píšeš básně děláš přece obojí.... obnažuješ i zakrýváš .... ale to zakrývání je tu od toho, aby bylo vidět, slyšet a rozumět! A v tom případě pro tebe platí tvá vlastní definice síly .-)
Zakrývat si tvář je projevem pocitu viny. Ale tady není nikdo kdo by mohl být vinen :) A není-li viny, není zakrývání. Není-li zakrývání, vše je otevřené. Je-li vše otevřené, život je jasný a průzračný i když na obloze zrovna mračí se bouře. Pak i smutek je radostí.
:)
Braennewyn
17. 10. 2005malinka_hvezdinka
17. 10. 2005
... je to tak jak jsem říkal: jsi neobyčejně silná ... jen jsem tehdy záměrně nedodal, že je to proto, že jsi neobyčejně zranitelná a křehká :)
k takové kombinaci (síly a křehkosti) je třeba skvělého lodivoda, aby to obojí uřídil ... jestli si rozumíme .-)
jejda, nepřipadám si silná, já vidím sílu tam, kde si lidé nezakrývají tvář...nevím teď, jestli víš, co myslím..
Armande, tahle byla napsaná přesně pro to, o čem jsme spolu mluvili...je to vlastně odpověď Tobě na to,
jak to mám se sílou já:-)
vidím, že opět téma síly ... pamatuji se, že jsem ti psal, že si silná... a tys odpověděla něco na ten způsob, že bys mi o tom jako něco napsala (znělo to a vnímal jsem to jako ironii).
Ale jak si napsala v téhle básni, síla je křehkost a já doplním, že největší síla se nachází ve slabosti a bezbrannosti
Tvé básně mě pokaždé hluboce oslovují... děkuji .-)
*****
tři_černí_mravenci
30. 09. 2005
tahle docela jde... i když taky vykazuje jistou nejistotu/nedůvěru autorky ve slovo... k čemu jich tolik (především v středu textu)?
tak alespoň tip
kokolaking
29. 09. 2005
jo!! (líbí) T !
.... síla je teček pár naproti závorkám ...
... to (fakt, nic osobního) na kolena (svá, stará) dopadám...
tohle s tou silou je ještě hezčí, než to, co mi napsal jeden spolužák ze základní školy kdysi do památníku - ten mi tam napsal: dokud síla, hleďme díla, by památka po nás zbyla :-)*
...ta masa písmen v horní polovině krutě tak tlačí na spodní rozlomenou...
Skřivan...já se neřídím tím, jak se správně má psát poezie, necítila bych se volně, já nejsem básník, ale děkuji za kritiku:-)
...to nebyla kritika, jen můj pocit, a ani slovo o správnosti snad...
(ani já nejsem - ani to ani ono)
...a ještě dodám: ono to úplně jinak působí, když se čte slovo od slova a řádek od řádku a jinak, když na to kouknu jako na celek (grafický)... což jsem čirou náhodou a nevím proč udělal...
pozorovatel
27. 09. 2005
Craerassy, Ty jsi moje laska pismacka nejvetsi a naporad :)
Nejenom v tehle basni, ale vlastne v kazde se Ti dari cosi primichat do kapek jineho cehosi ve stopach cehosi jeste jineho. At uz je to nadeje do kapek touhy ve stopach bolesti nebo tytez v jinem poradi nebo uplne jine obsazeni... pokazde je to nadhera.
A ja uz to mam. Ty jsi carodejnice a michas nam tu lektvary. A ambrou bychom Te za to meli krmit!
(bá)SNíLEK
26. 09. 2005Pablo_honey
26. 09. 2005
a vím jen sama
kdy zem se začervená
to když se nedíváš
síla si svléká plášť
dopadá
křehká
na kolena
je nádherná.... TIP a V