Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMechanismus etamorfózy
29. 09. 2005
19
0
4859
Autor
Noe1
K 75 000 gramům hmoty přidejte cca 13 – 18 gramů etanolu
(a víc dle povahy hmoty).
Materiál postupně vláční a stává se tvárným.
Z rozšmajdané bačkory se stává Rambo,
ze zakřiknuté puťky hvězda stripbaru,
ze šmíráka & kazišuka donchuán
z beránka běsnící Golem
a ze suchara poeta.
Dalším přidáním etanolu materiál rychle tuhne
a musí se nechat dostatečně dlouho uležet.
Pozor, v případě metamorfózy
bývá tuhnutí materiálu nevratné.
kouzelná_květinka
18. 10. 2005
:))))) chésky! Hmmmm.... se to snažim přepočítat na ty sklinky a už mi to vůůůůůůbec nejde.. :/ Možnáže bysem počebovala k tomu šemícký tabulky?!
tak tohle je ta Mendělejevova margarita a fidelista k tomu ve valdštejnský zbroji metamorfóza jak vyšitá a pěkně to spojit s obnubilací, to je nářez.
Smetiprach
30. 09. 2005
loutka: slast
jakobynic: :-)
K_A: do játrových knedlíčků rozhodně přidávat nedoporučuji ... bývají tvrdé
:o] boziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :o] !!!!!!!
trocha z cerne kroniky: takhle pry jednou vytuhla cela jedna svadba...
nadherny souhry slov a vyznamu... :o] *
Břídile - tohle ti neberu - dyk to není ani dvojka červeného?????
Koukaj na nás nešetřit!!
:))) dobrý! ještě by možná bylo vhodný upozornit na možnost prudké exomorfické reakce v případě nedostatečně husté použité hmoty...;)
pacer: Abychom ušetřili, používáme domorodý materiál ze Sibiře - tak odvolej toho břídila !!!!!!!
Záměna etamorfózy za metamorfózu má zcela nežádoucí následky, nejedná-li se ovšem o lůzu, která již metamorfoná je od přírody.
Kdo neetamorfuje, není lúza.
Noe1, velmi dobře.*
no vidiš, u jiných takový zázraky a mě akorát bolí hlava.
asi vada materiálu:o)
to_asteroidiot
29. 09. 2005
hmm tak v téhle metamorfóze vždycky ztuhnu úplně.většinou až do rána.:D *
Honza_Princ
29. 09. 2005
chroust: a copak to? Posledně v šalině do Dejvc sme byli pěkně tvární :-)))
Jehehman, to_a, Eidam, Honza, stanislav: díly :-)
Kolouch: bacha aby si děti nepletky meta... a eta... mělo by to fatální důsledky :-)))))
noe: ech, chtělo by to brzkou, údernou, údernickou a lúznou etamorfační akci. Máš nápad? (garth je debil)
Noe : No jo. To by i šlo. Ale vlak z Práglu nach vidlákov mi jede někdy kolem půlnoci a pak až ve čtyři ráno. Ledaže bychom jako správná lůza začali dřív. Proč ne. (garth je lůza a debil)