Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCizíma očima
Výběr: Print
29. 09. 2005
21
0
4406
Autor
Craerassy
Jsou dny
kdy beze studu lžu
to říkám pravdu
co v novém prádle
dosahá těsně před zrcadlo
a z jeho druhé strany
zeď drápky zatíná
a že je kostrbatá škrábe
ne jako vzteklé dítě
s úsměvem tříokaté
té která jedním ze svých
jasnozřivých
vidět až na dno
začíná
Buď rád
že nemiluju tebe
Bylo by to dokonale
cizíma očima
Zboro, já si nikdy nemyslela, že jsem básník...píšu myšlenky, sny, představy...a že se občas rýmujou, to se mi tam vnutí samo...nevím, jestli jsou ty věci dobrý nebo ne, ale píšu ráda... tak to je..:-)
...a dříve si to věděla? ...a jsou pro Tebe ty texty, které jsi dříve po napsání považovala za dobré, dobré i dnes?
No, já nevim...mně příjde, že píšeš čím dál tím líp...jestli to ještě jde :o))
Jsem rád, že jsem Tě tady ještě zastihl přímočarou...nevím, jestli bych dnes jinak rozumněl.
t.
Zbora...no já mám jiný názor, nějak se v tom ztrácím, už ani nevím, co je dobrý a co ne:-))
nemyslela jsem, že to tam nepatří... Jazi.. jen jsem dneska (resp. v pátek) nějak odešla s prázdnou nůší...
dnešek je na tom trochu jinak..
Já pochopil, jak jsi to myslela - i proto jsem Tě chtěl vrátit :-)
Crae: Promiň "spam"
jsou i noci...
Nevím proč, nějak mi dneska nesedla, i když jsou tam zajímavé nápady... snad kvůli zdím a zrcadlům a očím.. nevím...
Buď rád
že nemiluju tebe
Bylo by to dokonale
cizíma očima
moc hezky řečené.... TIP
sára_sebastiánová
29. 09. 2005
sára....něco divnýho ve vzduchu...další alternick?
jen k tomu alibi...proč myslíš, že alibi? píšu to, co mě napadne, neobhajuju sebe ani nikoho jiného...v čem tedy tkví to alibi?