Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUsvit bez svitani
24. 01. 2001
7
0
4599
Autor
Naja
Podivej se ven.
Prsi tam bez ustani.
Kdyz spatris duhu,
vydej se bez vahani,
za ni.
Byt promocen,
pro druhe blazen k pousmani,
jenze jen tak,
lze zazit usvit bez svitani!
Neni to špatný, fakt ne........ale je to trošku plochý....nemá to jazykovou hloubku a pestrost.
Úsvit bez svítání... ! Proč čekat na svítání, do rána, když úsvitu je třeba teď hned... v nás všech, lidi... Printe, Vio, Xpire, Miroslawku, Merle... svítejte...
Úsvit bez svítání...to zní jako by v se to odehrávalo v londýnské mlze :O)
Mně se to prostě líbí.
Vždť jen v básni - například této -
lze zažít
polibek bez líbání...
Print: he to na prdel bych klidne vzala za Silku, jen si musim jeste jako spravna profesorka sehnat ukazovatko - tim je to prej nejlepsi (aspon nekteri sadomaso to tvrdej)
Miroslawek
25. 01. 2001
Printe, pokud máš něco proti Viově kritice, prosím, klidně to napiš veřejně, ať ho můžu podržet, nebo se přidat k tobě. Ale tohle je vážná věc, která by se neměla řešit čistě na osobní rovině...
Miroslawek
25. 01. 2001
Naji tak to vidis. Radsi se drz sveho stareho zabehnuteho pesimismu s neotesanymi slovy a hlavne se priste nepokousej nekomu zdelovat takove "blbosti" jako ze LZE SPATRIT USVIT BEZ SVITANI a jeste navic se hlavne nepokousej druhym rict jak.
Na druhou stranu je pravda, ze by se ta basnicka dala asi nejak vysperkovat, ale to bys musela mit prvne rada sperky, vid? A taky by ses musela naucit psat pres filtr a nedavat na papir bezprostredne to, co te napadne nebo to aspon nekdy trochu prepracovat. Tak o tom aspon premyslej, a pokus se aspon nekdy prehnat svoje veci pres zejmena jazykovou korekturu.
Miroslawek: Nechapu plne obsah tve posledni kritiky. Vysvetlis mi ho, sim?
Miroslawek
25. 01. 2001
Po těch hnidopišských mudrlanstských kecech směšně pyšných rozumbradů!!!
Čisté vody je třeba!!!
Vio - jsem rád, že mlčíš... Je to určitě první příznak moudrosti!:-))) Vydrž!:-)))
Promiň, Violku, však ty víš, co jsem zač...!:-))
#!!!!:-)))))
Jo, ještě Merle: nevidím to tak vážný, jak by sis asi přál, aby ses moh na mně udělat...:-)) Najdi si jiný, co ti rádi podržej!:-)
*!
Printíku...ty si dneska pěkně jedovatej...víš to?:o) kde je tvoje Světlo?
Print: Ja jsem puvodne cetla Byt(hacek nad t) a ne By(carka nad y)t i kdyz mi to taky napadlo. Ale dik, aspon si uvedomuju, ze nekdy muze byt vyhoda psat bez hacku a carek - aspon si tam kazdej dosadi to, co mu je blizsi. ;=)))
Já se k všeobecné chvále nepřidám.
Básnička je celá postavena na nepříliš nápaditých gramatických rýmech, které jsou ke všemu do jednoho stejné.
Myšlenka, že stačí být promočen, abych zažil úsvit bez svítání, mi přijde dost plochá. Čistě subjektivně ovšem.
mě se líbí i přes malý souhlas s Viovou "stejností" rýmů
čistě subjektivně ovšééém :-))
Najinko, dlouho jsem tu nebyla. Tvoje dílko na mě dýchá nadějí a optimistem, na což nejsem zvyklá:-) Ale jsem strašně ráda. Miluju motivy svítání a duhy, ač kýčovité, vždycky dojmou. Jdu zkoumat tvou předešlou tvorbu. Mi se to líbí!
Vio...mě "úsvit bez svítání" zas tak plochej nepřijde...možná v tom cítím něco jiného než ty... možná jsme příliš mělká;o)
Šíl, úsvit bez svítání je jistě úžasná věc a krásná metafora, ale je to taky to jediné, co mě na tom zaujalo. A to je málo. Pro mě...
Najo, mne by ovsem melo byt jakekoliv dosazovani ale i vynechavani znaku zakazano. Ja si to hned zdydzejoval jako Byt pomocen, pro druhe blazen...
Ale to uz bude pro mnohe neprijatelne.