Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚdaje sebrané mezi nebem a zemí
Autor
Jollo
Obě jsou oblečené do trička a kalhot. Jeden komplet černý, druhý šedý a jdou po chodníku. Všichni víme, co v takovém případě není a je vidět, cítit a slyšet. Co se týče ochutnávání, tak není momentálně zdroje, který by k tomu mohl sdělit nějaký údaj.
Ještě k cítění čichem: vůně parfému z doby ledové a jinak nic. Následuje cítění citem: Cítíte něco? Ještě je důležité vidět je v měnícím se čase. Je nepříjemné je sledovat. Propočítaně se houpou v bocích a ta levá žena dává při chůzi maličko příliš přehnaně zeleně nohu z cesty té noze, co se opozdila.
Jestli jste nepochopili tohle, tak mám vážné obavy o vaší reakci ve složitějších případech, které vám život připravuje.
Slyšet můžeme na druhých bytostech, jak celé sviští prostorem a třou se o vzduch. Popřípadě jen některé jejich části: mávající ruka, zavírající se řasa na očním víčku. A ovšem také jejich hlas. Co se týče hlasů popisovaných samiček je třeba poznamenat, že určení výše kmitočtu jejich hlasů, nám mnoho neprozradí. Frekvence jejich hlasů se nachází ve výseči běžných hodnot u samic homo sapiens.
Ta v černých kalhotách má hlas o něco tenčí než šedá, ale stále dost hrubý. A jí používaný slovník je stoprocentně sprostý!
Z dosud napsaného textu nelze určit, která je která. Dává si podivně při chůzi nohu od nohy ta, co má tenčí hlas? A je to ta, co byla ve vile?