Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePARADOXNÍ DŮSLEDEK?
03. 10. 2005
4
2
1613
Autor
houda
HN 30.9.-2.10. 2005:
1) Dvojice družicových snímků, které zveřejnila agentura NASA, ukazuje úbytek ledu v Arktidě za poslední čtvrtstoletí. Jen za uplynulých deset let se tam zmenšila ledová pokrývka o třetinu. 2) V okolí Grónska se tím pádem intenzivně chystají průzkumy předpokládaných nalezišť ropy, dříve ukrytých pod nedobytným krunýřem. To je paradoxní důsledek skleníkového efektu, na kterém se nemalou měrou podílí i spalování ropných produktů.
číslování zpráv: Houda
2 názory
To já mám radost z pana profesora, je totiž nesmírně inspirující. Bohužel, nemám čas pročítat jeho texty. Ale třeba si ho jednou udělám.
..a já myslel, že o to se právě všichni poctivě a ze všech sil snažíme.. nebo ne?
..tohle není primárně ničení, "pouze" totální exploatace.. (fuj, omlouvám se za to hnusné cizí slovo).. všechno je naše a vycucneme si to do poslední mrtě, i kdybysme na to měli chcípnout..
PCZnZ: dík za zamyšlení
Pivo: dobrou chuť (co je fachmu, prosím?)
kande: já to právě jako paradox zpochybňuji...
mnk: podstatná bude distribuce, kdo-komu-a za kolik...
Vtipné, opravdu vtipné! Jenom nevím jestli se mám smát nebo brečet... Nicméně na Tvoji otázku v prologu - nemyslím si, že by jedna byla dobrá a ta druhá špatná - obě jsou i dobré i špatné, jak pro koho :-).
pro mě asi obě dobrošpatný..záleží na úhlu pohledu a situaci k nahlížení a lidech...dobře napsané*
hm, tohle mi nijak extra úchvatné nepřipadá. paradoxy máš všude kam se podíváš...ta souvislost je příliš zjevná, aby to mělo samo o sobě sílu. lepší by bylo nacházet méně viditelná propojení...