Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRuční balada
17. 08. 1999
1
0
3322
Autor
Merle
Mojí ruce ruku dala,
tak jdu s rukou za ruku.
Za ruku svou rukou ručím,
ruku jako záruku.
Ruka ruku pevně svírá,
na ruku jdu té ruce.
Záruku by ruka chtěla,
spíš než z ruky - od srdce.
Moje ruka ruce říká:
“S čím to na mě rukuješ?
Tohle není ruka, kterou
pod rukou si kupuješ.“
Pod paruku strkám ruku,
vzdávám se svých nároků.
NEhodím do ringu ručník!
Rukáv soukám k útoku!
“Ruko, ty chceš na ruku si
srdce moje navlíci?“
Přes ruku tvou ruku plácnu.
Kup si spíš rukavici!
Mistře, klobouk bych vám smekla
Chci být Vaše učnice!
Vždyť sem Vaše ruka vetkla
všechno, kromě ručnice!
;)))))
Yezz: jak tě tak čtu, bojím se, že spychnu jak balón... píííííích-
něte mě někdo :-))
*Ruční balada: kritika by se dala zkopčit z Nálady nic moc...prostě mi uniká pointa v přílišný složitosti grafiky textu...ale co, ostatním, se to líbí...ono: nemůžu říct, že se mi to líbí nebo ne, nestrávím...
m.
Řekl bych, že je ta báseň tak akorát do ruky. Krásné, jako ostatně u většiny tvých děl - rytmus (!!!), verš, zkrátka všechno. Taky bych chtěl někdy něco takovýho umět.
... hele hele jaké pěkné věcičky se dají najít, když člověk brouzdá mezi starými věcmi ... Merle ... ručník neházím ... podávám ruku ... díky ...líbí, líbí ... moc ...
tak tak, není co dodat, je to bezvadný. Sice jsem si málem překous jazyk, ovšem tato chyba nebyla na vašem přijímači. . . :-)Měl bys začít dělat "jazykové koutky" :-) :-) :-)
Pane Merle - obratné - moc se mi líbí ! Připomělo mi to mého zbožňovaného R.T. Fielda.
(mám na mysli Vratiprsta Choromysla Krombožince Lilibínského, alias prof. Rozi zvaného).
(mám na mysli Vratiprsta Choromysla Krombožince Lilibínského, alias prof. Rozi zvaného).