Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč pláču...
26. 01. 2001
6
11
10352
Autor
papouch
Proč pláču u počítače
Ukápla mi slza
Mezi F a G se vpila
Pročítal jsem totiž
Písmácká díla
11 názorů
Tea n Coffey
05. 05. 2012Tea n Coffey
05. 05. 2012jejdavilda
10. 12. 2008Marcela.K.
15. 01. 2008Jerry_Shit
22. 06. 2007
já nakoukla na asi 6 takových serverů, na jednom bydlím... ten a Písmák mi připadají hodně stejné a někdy jsou pro mne reakce "literátů" nepochopitelné... přišla jsem k této diskuzi pozdě, ale můžu vám říct že u nás se to takhle mele periodicky - a možná i hůř... přesto jsem ráda že takové servery existují, bouřka přejde, pak je zas hezky a někdy se objeví i duha :o))
a na ten můj server vás většina chodí taky... takže určitě víte...
čéče nevim... já už teď moc nepíšu a když už, tak to nepublikuju... Měl se rozjet www.artelier.cz, ale zatím to není v provozu, webmaster (Dero) je zaneprázdněn zatím jinde.. ale slíbil, že se polepší :-)
a dík za "kritiky" :-)
se úplně... koukám.
Ale vzhledem k tomu, že mám stráášně drahý kontaktní čočky, tak pláčitit nebudu...
No... zatím
Mezi F a G - tak to asi bylo od levého oka. Od pravého mi to vychází asi tak mezi L a ů. :o))) - Jinak mě zaujala Silvinka, jak to krásně charakterizovala nádhernou měkkou slovenštinou.
Tynic, ja po tvojich slovách nemám čo by som viac napísala. Máš pravdu.
Papagáj: Prečo si na zobáčik pridávaš ďaľšie slzičky? :o(
Papouchu omluva, tohle jsem už asi vážně přehnal, i přes naší "srací" dohodu:-)) Promiň.
Nejhorší je, že se na písmákovi objevují lidé, kteří se snaží být za každou cenu jedineční (třeba hulvátstvím Cavalero)... Bývala na písmákovi (a je to dost dávno) krásná atmosféra vzájemné provázanosti autorů... Chtěli jsme víc autorů a teď je máme... Buďme tedy rádi a hledejme možná řešení...
nebul ptáčku, zrovna ani nemám kapesníček, uvidíš, že na jaře to bude lepší, už Písmáčky několik ročních období znám :-)
~ ~ ~
no,... víš... ono je to vícesmyslné :-) jednak je to tu samá depka
a druhak... ta kvalita, ta kvalita...! :-)))
Papoušku, nenapadá mě jiný smysl ;-) ale máš pravdu s tou kvalitou, a nejsou to jenom blbůstky, hned se mi zamlží sklíčka, a pak už nic nevidím přes slzy
~ ~ ~
papouchu, ještě než jsem četl tvůj komentář, měl jsem stejnej dojem, prostě tvé dílko jsem hnedla na první čtení pochopil
Diky, papouchu, taku obcas placu nad kvalitou, ale takhle hezky to napsat nedokazu..
A že pláčeš zrovna dneska ... byly i horší dny. Nebo snad dneska nepsala hromada Tvých oblíbenců? To je tak hnusný a ponižující co jsi napsal, že bych blil. Nebo písmák skutečně kráčí k oné elitě (záměrně vynechávám přívlastky) těch "dobrých"? A jak se zdá zřejmě všichni co tu teď pláčou dnes a jindy "kvalitou" přispívají .... joooooo budiž Vám postavena chcíplá socha s věncem z uschlých bramborových natí.
Nuže Vy všichni, kteří nejste básníky a jen občas zkoušíte pospojovat slova, protože se Vám jen tak chce a třeba Vám to i dělá radost, zanechte svého čmárání, neboť písmák už Vás nechce!
Kdopak z Vás co to slzy roníte si přečetl dílka daná sem včera hodně pozdě? Jeden? Nebo nikdo? A kdo z Vás si kdysi povzdechl jaký má zájem o nováčky?
Jo já vím není čas a svět je divnej a tak i já uroním svou slzu, nikoli však nad dílky, kterým kdosi přilepil nálepku "šunt", nýbrž nad Vámi!
Cavalero, co se tak zlobíš, když někdo vyjadří svůj názor. Nemyslím si, že by Písmáci dřív byli lepší básníci než teď, ale víc přemýšleli, jestli dílko pošlou, a neposlali každou rýmovanou blbost, co je napadla.
Dovolím si citovat 1 Tvoji reakci na dílo od Moravy, on asi nebyl Tvůj oblíbenec:
/tak děte třeba do predele kreténi nacionalistický! /
zapomněla jsem předtím napsat, že je mi někdy smutno i z úrovně kritik,které v Písmákovi čtu, tolik sprostých slov předtím nebylo.
~ ~ ~
Pokud jde o nacionalisti napíšu to znova a třeba stokrát. Akorát nechápu co to sem pleteš.
Cavalero, proč to sem pletu? protože to je skvělá demonstrace těch kritik, které mi vadí, a vím, že si za ní stojíš, nenašla jsem narychlo lepší ukázku. A nemyslím, že by byl Morava nacionalista. No to už k tomuhle dílku nepatří
~ ~ ~