Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSonet pro Falku
26. 01. 2001
5
0
3977
Autor
Merle
Pod smutnými zraky Falky,
(před přejezdem přes koleje)
saďour Merle mléko leje.
na čadící nedopalky.
A už zdrhá v rychlosti...
Tam u střepů ze krajáče
zatím Falka marně pláče,
nad rozlitou svátostí.
Pozvolna jí tvrdne pohled,
vymýšlení plánu šlo hned.
Nezdrží se narkózou...
Žádné kruté popravení...
jen akutní otrávení -
- bílkovinou laktózou.
anonym: ujeté jako přímo ujeté tam nevidím nic (zkus dopřesnit). Rytmus se mění jen z mezi první a druhou, a to ještě čtenářsky zřetelně, tudíž v tom já nevidím problém, ale to je věc názoru. Zkus se prosím rozepsat šířeji...
ulita: vytáhnu tě na příští srazík, tam se s Falčí můžete otěšit dosyta :-))
Několikrát ti to ujelo. Škoda. Jednolitost narušujou neustálý změny rytmu v každý nový sloce. Máš na víc.
bacil: nedivím se ti... ikdyž je to regulérní poetický prostředek
ulít: někdy vás seznámím... a sem teda fakt zvědavej, co na sebe budete říkat :-)))
ďáblík: kdybys věděl, jak děsně nesnáším učebnice...
Já nedělím poetické prostředky na regulérní a neregulérní... tedy dělím, ale směrodatnější je pro mě dělení na ty, co se mi líbí, a ty, co se mi nelíbí. Ono taky - regulérní: v určitém kontextu ano, ale zrovna sem se to dle mého subjektivního názoru fakt moc nehodí.
tohle patri do ucebnic pro pismaky pod heslo blbustka...moc povedeny...
Mně tam vadí "střepy ze krajáče", jinak bych si TÍPnul (ne cigaretu, jsa nekuřák).
Rozkošná...Pro krásu a pro zdravííí, potřebujem, kdo to ví...?
Ale jinak Merlíku, laktóza skutečně není bílkovina! :)))
(JiKovi - je tam jen jedno 'n', "bílkoviNou laktózou":))) )
Dobrý, rozesmálo mě to, a toho si ceň, ne jako zubů, ale jako pocty...Díky.
Merlíku, tak tahle smrt je opravdu originální! Jediné, co by se asi tomuhle sonetu dalo vytknout, je nesrozumitelnost pro čtenáře, který Falku nezná. Já jsem naštěstí už zažil její protikuřáckou aktivitu i její (medvědovitě) mléčnou dietu, takže můj případ to není.
musím se smát :-))) kdybych vás dva neznala, naletěla bych, a věřila ti, že je to blbůstka
~ ~ ~
Ale to je škoda, ten vajgl jsem mohl ještě dojet... :-))
Jinak báfnička éňoňůňo, tohle si pípnu
Tak tomuhle se můžu jenom smát chacháááá ;-)))
No comment ;-)
Merlí, nemáš ještě trochu mlíka? Něco mi tu čadí ;-)
BTW odkdy Ty kouříš? ;-)))
Pěkně napsaný a hlavně výstižný. Jo, i mne nekompromisně vyhazovala Falka od stolu v hospodě, když jsem si chtěl zapálit :-))
Na druhou stranu - mléko je hned po pivu má nejoblíbenější tekutina.
*
Jévane, tebe ty sonety ještě drží? :-))))) Bráško, už neumírej:-) Fali, držím ti palce, a nekuřákům zdar!
éééééé:-)))))))))
aspoň "zdravá" smrt, bráško!:o)
Falčííí, do toho!:-))