Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO tygrovi
10. 10. 2005
0
0
875
Autor
Dvanáctka
Žil byl jednou jeden tygr. Jediné co dělal bylo, že pořád skákal ze stromu. Nikdo to nechápal. Kdyby ses radši učil lovit a starat se o mláďata! K čemusi je tohle? Jenomže ten tygr nechtěl pořád jenom žrát, radši šel a skočil ze stromu. Ostatním to připomínalo sebevraždu – skočit z takové výšky bez jakékoli záchrany… Jenže o to právě šlo – zkusit, co to udělá, je jedno, že si jenom rozbiješ držku a k ničemu to není. Ten tygr tak skákal celý život. Až do té doby než se jednou pod stromem nabodl na větev a umřel. Ono se nic nestalo, ostatní tygři krásně žili dál, lovili a měli mláďata… Jenže něco je sralo… A občas si někdo zase skočil z toho nejvyššího stromu. Většina tygrů to nechápe, ale je to strašně důležité zkusit jestli tím skokem se nenaučím lítat…
nejdřív jsme myslela,že kopíruješ Bachova Racka...ale ten konec byl uznávám originální:-)))
má to hezký ukončení, ale chtělo by to lepší vyprávění než se dostanu k pointě, protože se ti taky může stát, že to začne být nudný, aspoň že to je krátký. ale ten konec je vážně hezký!