Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se18. října (1967)
Výběr: oleandr
18. 10. 2005
23
0
6057
Autor
Noe1
Ty nahá i cudná krásko,
mytická, tajemná lásko
po soumraku zářící,
rdím se rdím, když vím,
že první pod tvůj závoj
nahlédli mužici
… venerickou družicí.
woman_who_fell_to_earth
15. 01. 2006
Je to úsměvné....ale mám dojem, že by se dalo líp :o) tak jen hezký den..
já jsem taky radioamatéééér :-)))) OK2NX jest moje ctěné znamení...
2) 366 děl tohoto typu? No, držím pařátek :-) páč já kdysi měl stejné ambice v serii "Denně jednu ftákovinu", ale dotáhl jsem to asi jen k číslu 125... :-) pak mi došla šťáva
3) chudák pes (Lajka) .. lítá tam dodnes
ten pes
pozorovatel: Na Lukáše? Aha! Tož blagadarjů, moloděc !!!!
misty: rdít = červenat se
stanislav: děkuiji
papouch: díky za pím i držení pařátku - určitě to nezvládnu za jeden rok, ale co je pro Noa rok, že :-))))))
No jako že mi vyloženě mlátí do očiček ten rým - krásko x lásko - i když u tebe je to jistě myšleno z ironie nebo rozhodně ne-vážně.....a já nevím, je to prostě taková hloupůstka, jak už jsi zařadil.....takže tak nějak - a navíc myslím, že máš lepčejší - a neptej se mě, jak to myslím :o))
kass... dyž já fakt dělám co umím, já to fakt lepčeji neumím
ono zářící/mužici taky není perla mezi rýmy ... hot blbůstka a žádná hoch poetry z čítanek :-)
a už se neptám :-)))))))
hoch poetry - to mě dostalo :o) ale umíš a basta, o tomhle se nedebatuje :o)
pozorovatel
19. 10. 2005Smetiprach
18. 10. 2005Augustin_Šípek
18. 10. 2005
jj, Venera 4 ... poprvé pronikla do atmosféry a pořídila snímky povrchu ;-)
Sákryš - to jsi mne dostal:) Venera 1. Ale stejně, nikdy nezapomenu, jak Lajka vrtěla ocasem, když ji vytáhli z družice - takovou radost žádný kosmonaut neměl:)) Koukej ji taky vzpomenout! *
Semti, Loutka, Augustýn ... děkuji za přízeň
Semti: má ambice je pouze 366 děl tohoto tipu :-)))))
Pacer: myslíš Veneru 1? nebo Laiku. Venera 1 byla jen taková obyčejná družice, ale na Laiku nezapomenu :-)))))))))) Díky
Vesuvanka: díky za přízeň :-)
Mezon: to by mne samotného zajímalo, jestli je v ruštině slovo "венеролог" znamená i vědce, zavývajícího se Venuší :-)))))
:)) použil jsem blbou zkratku - venera jedna:)) A Lajkou myslím Lajku z jiné krabice:))
Pacer: já vím, tuhle:
Ze Sputniku 2. 4. listopadu ji jistě vzpomenu :-))))))))
Honza_Princ
18. 10. 2005
Bingo!!! No jestli to není krasavice inteligentní:)) Budu se těšit, chlape:))
Smetiprach
18. 10. 2005Smetiprach
18. 10. 2005
666 tipů? To nejde. Nejvíc má Voloďa - něco kolem 310. A já nemůžu být lepší :-((((((((
Smetiprach
18. 10. 2005kouzelná_květinka
18. 10. 2005
kytíííí: jsem rád, žes přijala pozváníííííí ... a co že se o deset let později stalo? Abych něco nepropásl. Že by se klíček vyklubal ze semínka?????????????? :-)))))))))
kouzelná_květinka
18. 10. 2005
Na mou Věru? Tak hodně zdraví, štěstí, lásky, a ... vláhy ke kořínkům :-))))
kouzelná_květinka
18. 10. 2005
kvetanov: tohle se laiky netýká, na téhle družici nebylo kromě pár bakterií a virů (asi) živé duše :-)
nechápu: mně taky ... zajímalo by mne co s ním je. Že by to byl někdo, kdo z Písmoně odešel?
B_G: díky, stačí :-)
p_z, zbora, snoopík: děkuji pánové
jééé ty si studentka !!!! Snoopy pro mne byl dycinky pes, ne fenečka :-)))))))))))))))))
nechápu: koukal jsem, že poslední dílo publikoval začátkem května ... jednou bych se chtěl dovědět, kdo si tu takovou dobu z nás dělá legraci ... je dokonalej ...nezažil jsem, že by vypadl z role.
To se mi snad zdá !!!! Já tě měl za mladou slovenskou učitelku a tys postarší americký telegrafista !!!!
pozorovatel
18. 10. 2005
len technicka otazka...co znamena rdit se?...potom sa stavim znova... ;o)