Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKurva u sv. Víta
Výběr: Aymi
18. 10. 2005
19
1
3968
Autor
pozorovatel
Kurva u sv. Víta
se zamilovala
do Ježíše
v poloze kříže
věřila
v zmrtvýchvstání
že přijde nahý
bez placení
nebude chtít vykouření
až do nebe
a zůstane přes noc
živý
se zamilovala
do Ježíše
v poloze kříže
věřila
v zmrtvýchvstání
že přijde nahý
bez placení
nebude chtít vykouření
až do nebe
a zůstane přes noc
živý
1 názor
tohle je nádherná antidekadence :o) kus nádherný vybroušený syrový reality !
asi tu střihnu V - ictory ánský V :o)) kurva už :o)
pozorovatel
24. 12. 2005pozorovatel
25. 10. 2005
tím pádem to má naprosto jinou dimenzi a je to naopak velice zajímavé a hluboké. člověče ty mě teda mateš, že ještě dopadnu špatně skrz tebe :)
pozorovatel
20. 10. 2005pozorovatel
20. 10. 2005MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná
20. 10. 2005pozorovatel
20. 10. 2005
mám ti tak říkat?/jako jesy se tak chceš menovat, nebo tak.. ráda ti vyhovím:)
příjemné dílko.
a k těm Řekům, jak to vidím já, tedy hlavně mytologii, samá rodinka, samé familiernosti, bůh je svým způsobem kamarád, popřípadě znázornění nějaký tý nectnosti či naopak, jsou to takoví človíčci na kopečku či v moříčku, proti vikingskému božímu válečníkovi, který žertuje a visí přitom někde probodnutej, věčně ve víru vášní, popřípadě keltským tlučhubům, kteří se hádaj s čarodějnými ženami o tom, kdo koho víc a líp udolá, jsou prostě řečtí bohové málo bohy, a to už nemluvím o nafouknutejch historkách indickejch, kdy každej i ten nejmenší bůžek má aspoň sto ručiček... a očíček.
ovšem nejlepší dle mého, tedy pro mě, maj mytologii severoamerický indiáni, orel člověk, kojot na lodičce a podobně, to prostě můžu. podle mě jejich obraznost je mnohem větší než řecká, ty se děsně držej při zemi při svých historkách o archetypálních událostech...
a co je nejlepšího na řecké mytologii, je prostě převzatý z Kréty nebo odjinud, vlastního toho maj pranepatrně... svým způsobem.
mystéria i velká matka její umírající milenec bůh blesku moře a podobně, to všecko prostě bylo dávno před nima. :o)
Malá_Holka
19. 10. 2005pozorovatel
19. 10. 2005
Jo, začínáš se mi líbit. :-)) jseš komediant, a přitom v tomhle je empatie, soucit a něha? Jenom, abys se neurazil. :-)
pozorovatel
18. 10. 2005pozorovatel
18. 10. 2005pozorovatel
18. 10. 2005
horká čekuláda? v téhle sestavě? hmmmm......
ale aby to nebylo tak že sliby se slibujou blázni se radujou
pozorovatel
18. 10. 2005pozorovatel
18. 10. 2005
Když jsem si tohle přečet, vybavil se mi videoklip Like a Virgin od Madonny, s obživlým černošským Ježíšem líbajícím peroxidovou zpěvačku... Doufám, že u sv. Víta se nikdy nic takového nestane.