Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlbůstka
Výběr: Merle
28. 01. 2001
70
12
8769
Autor
Yeziiinka
Chtěla bych Tě převychovat!
TO ABYCH SE BĚŽEL SCHOVAT...
Začít s Tebou od píky
MÁŠ TU NĚKDE RUČNÍKY?
Chci, abys byl vskutku věrný
NEJDEŠ SE MNOU DO KOUPELNY?
Cit je velká hodnota
KOTĚ, DNES JE SOBOTA...!
Správný muž se chová k dívce -
VZAL JSEM KŘUPKY K DETEKTÝVCE
- jako člověk k člověku!!!
Víš co?! Vlez mi...
POD DEKU!
12 názorů
Květoň Zahájský
31. 03. 2011
Milé A.H., děkuji velice za čas strávený nad mými říkačkami! Nechávám se znamenati a krásné léto přeji. :)
Už tenkrát jsem počítala s tím, že přesně takové pondělí letos nastane, jsem tedy ráda, že to klaplo :))
Díky dvakrát, Guyi!
jsem prve objevil, že jsem k téhle ještě nic neřekl
což je tedy z mé strany neodpustitelný šlendrián
tož dík za výrazné vylepšení pondělní odpolední nálady
:-)*
to je fajn :) .. úcta být nemusí, hlavně že je se proč a nad čím usmívat .-)
Snad ano... já se nad těmi staršími spíš hodně nasměju než cokoli jiného, taky k nim nechovám právě úctu, takže jsem se musela držet, abych do nich moc nerýpala či je rovnou nemazala. Tak jsem jen sekala shruba (po vzpomínkách) ty veršíky do řádků a dojímala se nad tím, jak už tu s Vámi dlouho trčím :)
Potěšení je každopádně na mé straně :) Musel jsem taky opravovat své věci... a podařilo se mi dát do původního stavu i některé básně jiných lidí (ve spolupráci s Nicollette). Opravila sis všechny své básničky? Jsou teď všechny jak mají být?
Kde ses tady vzal?? :)
To asi nebyla jediná říkanka, kde to takhle vypadalo. Stalo se to při stěhování Písmáka - jak tu ty básničky balili do krabic od banánů, nakrájeli je a už nesložili správně...
Děkuju za VŠECHNY Tvé návštěvy, Armande. Obrovsky mě těší.
ježiš to je skvělý :-))*...jaktožejsemtuještěnebyl, to musím napravit, šup s Tebou do oblíbených :-))
Čokoládová
04. 06. 2005
Bezvadné a když si tak pomyslím, že píšeš velmi vážne, tedy převážně, pak tato humoreska tomu dává jen čtvrtý rozměr - t
Michalka222
29. 10. 2003
Poetíku, děkuju Ti.
(Nechceš mi vysvětlit něco, co nevím...? Chci říct... - to bylo něčím osobní?)
K tomuhle jsem se myslím už vyjádřil. Škoda jen, že slovy nelze vyjádřit to, co je ve mě...
Děkuju Ti, Yeziiinko...
:o)))* jsem myslel, že jezinky jsou spíš kanibalky a ony to jsou srandistky :o)
Viktor_Čistič
10. 10. 2001
Ne, toho muže nemám Di, ale ten o černý humor asi jen tak nepřijdu, naopak... :)))
:) Díky
"...ten o černý humor..." - ach jo! Možná bych si po sobě občas mohla přečíst to, co napíšu, než to vhodím do éteru... :(
Černý humor! Ještě že jej máš! (Ten humor, no toho muže, toho doufám, už nemáš)
Samozřejmě TIP. je to výborný!
Rád jsem Tě našel (tedy jako tvorbu myslím).
Jo a za mě pěknej týpek.
O.K.
Nesmely_Smilnik
15. 03. 2001
Děkuju Vám, pohladíte a podržíte, možná ani nevíte jak...!
Merlí... :)))
To je ze života. Moc se mi to líbí. Samozřejmě tip a posílám si do oblíbeníku.
Yezz: smích je tvým mečem, dobrá nálada tvým štítem, tedy se kryj a stínej hlavy nepřátelským pocitům... vždy se najde někdo, kdo to ocení
:-)) jen pro tebe
... rád bych něco ještě připsal.........snad jen, že se mi líbí tvůj přístup ke konkrétní situaci. Myslím, že právě ten tvůj smích v básni - nadhled, ti přidá ještě jeden típek :-).
Ulitko, co Ti k tomu mám říct? :-/ Mohl bych se rozepisovat, že jedna špatná zkušenost (nebo dvě)... ále...
Yezz: já vím, ale každý přece vnější podněty filtruje přes svoje momentální stavy a nálady...
Vio: klidně se rozepiš - jenom tím pomůžeš...třeba.
Helča: Nemůže mě netěšit ;)))
Ulita: Jistě, už jsem přiznala, že je to skutečný příběh, ale když se na něj ještě dokážeme dívat s humorem, není všechno ztraceno...:)
Merlí: To snad radši ani nedoporučuju ;)))))!
Zoufalství míjení...pod slupičkou vtipu se skrývá palčivá realita...nebo ne? Trefné!
Vio: opravdu??
Děkuju, zaskočili jste mě...! :)))
Mám Vás moc ráda, všichni jste má sluníčka ;)
...jinak, ráda bych dodala, že mě skutečně inspirovala realita, totiž že se tenhle rozhovor vážně odehrál. Jen trošku odlišně - mé pasáže byly tenkrát pronášeny jen v duchu a proto se onen barbar asi obával o mé zdraví, když jsem nakonec vše korunovala krátkým, ale hlučným záchvatem smíchu :)))
jééééé to je pjeknýýý :-) tak takovýle vjecičky se papouškoj móc líbí, jo jo :-)
píp
dokonalé... až sem z toho srnec... :-)) myslím, že by to zasloužilo výběr...