Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVeselé Vánoce
19. 10. 2005
0
0
3891
Autor
cekanka_ucekana
Mí vážení a milí básníci a prozaikové,
blíží se zasraná doba zasranejch Vánoc, kdy musíme sedět u zasranejch kaprů se zasranejma příbuznejma a dělat, že jsme kurva fakt veselí. Mám nápad. Pojďte se o Vánocích někde společně líně povalovat a dělat, že se nás to netýká! Maximálně bych navrhovala si nakoupit nějaký dárečky v lahvích.
S pozdravem: Optimismu zdar! Vaše milá a hodná Čekanka
Weinnacht a v krku jak v polepšovně, a kapří kosti kus
heilliguerenacht, sex sieben, acht, hmmm, dopito blues
hele, modrásku, a to myslíš jako úplně přímo na Štědrej večer...? a jak by to jako celý probíhalo?
cekanka_ucekana
14. 11. 2005dítě_na_skleníku
21. 10. 2005
eee, tak k tomuhle se nepřidám- miluju Vánoce, mívám v tom čase takovou milující náladu vůči všemu (mimo úklidu) a taky vánoční tradice jsou úžasný......., ne, Vánoce neruším................
dítě_na_skleníku
20. 10. 2005
dobrý výkřik, nemám ráda Vánoce, teda moc né...a ani moc nepiju..ale povalovat bych se povalovala:o))
Mám skvelé prátele a fajn rodinu. Docela rád jsem s nimi. Také chodím na msi, tedy ne ze bych byl krten ale peji v chrámovým zboru koledy a tak si vánoce docela uziju. Navíc jsou Vánoce obrovským mysteriem prírody, obcas slavím po keltsku svátky slunce. Pro mne Vánoce nejsou zasraný, no doufejme ze se vyhnu shonu. Vsem preji príjemné setkání a hlavne pokoj a mír. (i skarohlíkum :o)
Já vánoce rád...ale to s těma lahvema neni vůbec špatnej nápad. Jel bych někam na louku a postavil obří iglů, ve kterém se můžeme povalovat až do jara...a pak s ním rovnou odtéct až do moře.
vánoce jsou super a jenom pozéři a lidi, co jsou natolik zakomplexovaný, že si myslej, že je to jen o dárkách/penězích, říkaj, že ne .. :-)
Vánoce jsou nejsmutnější wobdobí roku a pravidelně z nich mám takú dépku... navrhuju protestní pochod za zrušení nejzasranějších svátků roku... kdo do toho jde se mnou?
Jupijajééé ;o)
m.
Taky o vánocích propadám sentimentalitě, a propádám jí čím dál tím dřív, letos už mě to začíná brát v těchto dnech. Vnučka už má nakoupené Mikulášky, adventní kalendáříček, betlémek...