Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSníh
28. 01. 2001
2
0
1681
Autor
Eowyn
Padá sníh. Jdu ztichlou ulicí. Je večer. Vločky sněhu dopadají na mou tvář. Tají. Umírají. Třpytí se v záři pouličních lamp. Jak stříbro. Diamanty. Sníh. Padá. Fouká jemný větřík. Vynáší sněhové vločky výš. Pak zase padají. Dolů. V jemné sněhové pokrývce se objevují mé stopy. Mizí. Strkám klíč do zámku. Otáčím. Ještě jednou. Beru za kliku. Cítím teplo. Teplo svého domu. Dívám se ven...
...padá sníh.
Ježiš,copak musí bejt všechno kvůli něčemu?
To nemůže bejt někdy něco JEN TAK?
Snih pada i u nas :-) Nevedel sem , ze snih je tak krasny. Ale mas pravdu.
SimontheScimitar
28. 01. 2001
aha, tak to se omlouvám, někomu to stačí, teď se radši půjdu projít ven, to stříbro je vidět
SimontheScimitar
28. 01. 2001
Vaše diskuze je zajímavá, předmětná a povznášející:-))
A dílko?
proto: NIc. Jednoduše padá sníh. Obyč pocitovka:-)
zkus pridat, proc? Pada snih...prsi...sviti slunicko, i kdybys mela napsat "je mi krasne", bude to vysvetleni.
Eowyn-jenom šťourám, chybí Ti tam smog, nepříjemné bafání spalovacích motorů a pouliční výtžnosti atd.
mas lepsi dilka, aspon podle me... taky mi to pripomina Erendisinu Noc nebo Pocity noci...