jaký dáváš do sojových plátků koření, prosím? .-)
nó´´oó! tady jsem..! co se děje? .-)
papouchuuuuuuuu !!!!!!!! :-)
papopuch, a jaký tam dáváš koření? já jednou zkoušela sojový plátky vařený a plněný osmaženym pórkem s nivou a obalený ve vejci a klíčkách- bylo to celkem dobrý, jen asi byly trochu přesušený- ahlavně to byla děsná dřina to vyrobit.......
Jinak kočky jsou skvělý na uklidnění (člověka) a z básně mám pocit, že už jsem dlouho takhle s žádnou ženskou nebyla a chtělo by to zase....
no, hodnocení ze mně asi nevypadne, prej jedeš do kavína, tak se těším.... :-)
a taky je mi teď trošku divný, že nejvyšší štěstí vidí všechny v tom, bejt s nějakym chlapem.
já i Dio tam budeme, navíc taky Hester, takže se na dárek vyser a přijeď, spát můžeš u nás :-)
musím ocenit i tady :-) ***
Rowí, símsím, přijeď :-)
Papouchu, a z čeho děláš řízky? :-)
Hes koupím si sojové plátky, ty pak uvařím ve vodě s kořením a zeleninovým vývarem a pak je 2x obalím ve strouhance a vejci.. víš jaká je to mňamka? :-))
Moc pěkný. A nejenom kvůli tý kočce...
čekala bych asi trošičku jiný závěr k tomu celýmu, je to moc krásná věc, která mě oslovuje od začátku až téměř
do konce*
docela jiná mi připadá ... snad se neurazíš když řeknu rowenovská ... ale (stejně) líbí *t
Fakt ti dou líp povídky. Ta báseň je taková epická totiž.
a to je dobřa..že mají co říct..to je dobře*
je pěkná a závěr se mi moc líbí :-))) TIP
výborná. pošlu avi sám sobě abych si to nezapoměl přečíst ještě jednou pozdějc*
pořádně přiložte do kamen, ať se rozhajcujou!!
(nemám rád kočky, žerou ptáčky .-))
:>
Kostra se mi líbí a vzbudila ve mně očekávání, nakonec jsem byl ale trochu zklamaný. V povídkách míváš více času a je to poznat. Přesto tip.*
Tam muselo bejt hezky, až závidím. :-))))
Tohle se mi líbí moc a moc!!!
a moje kočka ptáčky nežere, jen je pozoruje oknem...
t*
protože je líná!!
jinak by ptáčky žrala!
.)
T.
teda nevím je li to takhle mezi vsema zenskejma ze povídaj takto jako tady a maj podobné myslenky a pocity, ale kocky mám také rád. Tuhle kámos kouká na svoji spokojenou kocku a povídá. Vzdicky kdyz se na ní dívám napadne mne slovo z hebrejského stromu zivota, Tiferet - Krása...Kocka Majda je pekná, jen v zimne je trochu otrávená, ze by sla ven, ale venku je na ní zima. Tak si sedne do okna, jako ze jde ven a pak jen se nechá opájet výmenou teplot z venku do obýváku. Pohled na sníh ji nechá doma.Tak uz nikam nemusí a jde si zase lehnout na trám nad hlavami príchozích.
já k tomu ale nemám co říct
snad přiložit kolečko salámu na čelo a tiše se modlit
a nemáš o kolečko víc?
(myslím salámu, že bys mi dal)
((sakra já vlastně maso nejím, tak nic))
Slonovina, nějak nevím, proč to avi....
asi abychom viděli, jak je vtipný. :-))
Row: narovinu: vtipný? to tedy jsem, zvláště když se snažíte.....babská?
papo: linecké?
salám je stejně žůžo :-)) piip .... a Ili je heččí, co?( než ta vesu)
Dio: je NEJKRÁSNĚJŠÍÍÍÍÍÍ :-)))))
                   
čteno bez dechu od začátku až do konce...
povídavá, to já můžu a kočky mám ráda, líbilo - T
panecku,to je mi dílo podle mýho gusta..je to nasáklý tim neobyčejnym kouzlem okamžiku,kerej se do textu je těžko dostává
tu kousek dolejc (ob jedno) mám mnohem raději a je to taky ženská poezie.........tohle zavání...................................................................................................................................................................................
baby, jedete na tu Lit. ? a kde to vůbec je? já totiž uvažuji, že bych přijela, ale nějak jsem nevyčetla, kdo tam bude, a jestli mi to za to stojí. Ale kdyby vy dvě, tak třeba od čtvrtka do soboty z KH do PHa po kolenou, v zubech dárek pro Čeky k narozeninám, co jsem prošvihla...