Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seI takový je život...
Autor
Cookie
Lidský osud...?
Dívala se z okna, po kterém stékaly krůpěje letního deštíku a hlavou jí proudily myšlenky
...proč?
Hlavní otázka
...!
Žádná odpověď
tohle jí vždycky uklidňovalo...stříbrné slzy nahrazovaly její vlastní, které už vyždímané slzné kanálky nedokázaly produkovat a ona se mohla jen dívat a závidět...závidět slzám svobodu, kterou ona neměla...závidět možnost volby, kterou svoboda dávala a kterou ona nemá...PROČ?!...přestala myslet a jen tiše pozorovala stále hustší déšť vpíjející se do spár mezi jednotlivými kachlemi chodníku...pomalým a trochu líným pohybem otevřela okno a vnímala chladivé a uklidňující doteky na svých natažených dlaních...cítila jak její mysl zaplavuje klid a jediné co si přála bylo stát se součástí toho osvobozujícího deště...síla myšlenky ji strhla k činu a ona se - slabá a bezbranná vrhla ven...v letu rozepjala ruce jako křídla plachtícího ptáka a padla obličejem k zemi...
...konec, žádné pocity...jen kaluž krve vpíjející se teď do spár v chodníku a měnící barvu bledého deště na světle rudou...smrt s usměvem na tváři, chladná a krásná...tak osvobozující...
...a opilý manžel stále zuřivě bijící pěstmi do dveří...