Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setaková úchylná pohádka
Autor
Cookie
Taková úchylná pohádka
Žila byla v jednom malém panelákovém domečku v České republice jedna neesteticky vyhlížející žena, která si zoufale přála stát se matkou. Po několika neúspěšných pokusech o sbalení pořádného chlapa pochopila, že její biologické hodiny už dotikávají, vykašlala se na naději, že by synáček či dceruška mohli být krásní alespoň po tatínkovi a znásilnila prvního dementního ožralu, který vyšel ze zaplivané hospody Jebačka.
Poněkud degenerované semínko vzklíčilo a devět měsíců od této události se ohyzdné mamince narodil synáček...přešťastná matka dala vytouženému potomkovi jméno Pepa a těšila se z faktu, že synek nemá nepěkný obličej po matce...popravdě řečeno, Pepík neměl žádný obličej...no vlastně ani hlavičku...opomenula jsem totiž fakt, že se hošík narodil v roce 1985 a to právě v době, kdy vybouchla jedna nejmenovaná atomová elektrárna. Jeho matka se totiž v době této katastrofy, řídíc se profláknutým heslem - ve správnou dobu na správném místě - nacházela v této krajině na dovolené a i když odolnou ženštinu teplota...ehmmm...podobná teplotě vysoké pece, ve které se taví železo, neskolila, navždy poznamenala prenatální vývoj jejího potomka.
No nic...léta plynula jedno po druhém a matka s láskou opečovávala svého milovaného potomka, který si na to, že prakticky vznikl spojením sémě dementného ožralého staříka a matky, odporné až hanba, plus neopomeňme takovou drobnost, že v hlavě, kterou neměl se nachází mozek...vedl ve škole nadprůměrně dobře a ohromoval svou nehorázně odpuzující matku velmi kvalitními školními výsledky a časem to dotáhl až na podsvětím úznávaného právníka (to když dokázal italského mafiánského bosse Jonnyho Špagetku zvaného též Zabijutěkdyžminedáš sprostit všech obvinění v případě 18 vražd jeho dvorních prostitutek).
Člověk by řekl, že by si teď Pepa měl žít jako prase v žitě...no ne že ne...to nebudeme popírat, ale jedna věc mu pořád chyběla...byla to láska...neustále trpěl komplexem méněcennosti, protože se mu dívky posmívaly mnohem víc než Láďovi (ten má velkou hlavu, jak pytel od banánů) . Přesto doufal, že jednou natrefí na dívku. které jeho...ehmmmm...řekněme nedostatek vadit nebude...no a štěstí se na něj nakonec úsmálo a našel ji - jmenovala se Esmeralada. Díky svému novému postu a velice nezanedbatelným výplatám mohl nakonec udělat radost i své matce, hororové to ženě, a poskytl jí obrovskou finanční částku na kompletní chirurgickou přestavbu celého jejího vzezření...operace dopadla tak výborně, že matku nikdo nepoznal a ona si mohla konečně začít divoce sexuálně užívat....a všichni žili šťastně až do smrti.