Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČára
Výběr: jenyk
31. 10. 2005
18
2
6538
Autor
Markel
Nějaký čas už hledám
holčičku s hebkými vlásky
neběží ke mně předpaženě
nekřičí mámo pusu
- štípanou -
a tváře nerudnou mi pod prstíky
Nějaký čas už hledám
své boty svetry šminky
jsou zatoulané bůhví kde
snad tím to bude
že nová čára na zárubni dveří
tu moji lehce přeskočila
jen tak
ze dne na den
2 názory
Usmáty_autor
09. 01. 2007
JARUB: kdo si počká, ten se dočká, zdá se mi ale, že jsem vůbec nečekala, moc to uteklo, díky za přečteníčko a T :-))
Marthin: to si jenom namlouváš, díky za kukýna :-))
Silvita: I já děkuji za návštěvičku
supizmus: jsem ráda, že ses stavil :-))
libi uz sem dlouho nebezela za mamou pro stipanou asi za ni dobehnu dik za pripomenuti *t
Marthin: no vidíš, to už je první krok, jsi na dobrý cestě k uvědomění si čehosi :-))
Anyz: lepší namazaná krémem, než namazaná - myšleno pod vlivem alkoholu :-))
čáry na mých futrech jsou dávno přetřený a moje šminky taky už nikdo nepoužívá ... ani ten jelení lůj ... :-)*
guy: i ty vtipálku, ty přece, když jsi kluk, tak nemáš doma svoje šminky, to dá rozum, tak ti je nemůže nikdo brát, ten jelení lůj ale jo, ten si hlídej, ,jeden nikdy neví, díky za milou návštěvu :-)))
no, náhodou ještě používám deodorant old spice ... a přiznám se, že ten jelení lůj nemám ... :-)
guy: No jo, ale ten olda není šminka, máš to popletený, šminka je kosmetický přípravek, kterým si na ksichtík kreslíš obličej :-)) . A toho jelena si opatři! Zima se blíží a bude potřeba si rtíky vždy, když budeš vycházet z vineotéky, kam si skákneš na decinku červenýho, natřít silnou vstvou loje, pak se pustíš se zimou do boje :-))...a zvííítězíš :-)))
děkuju za poučení ... doteďka pro ně bylo šminkama všechno, co se prodává v drogerii a patlá se na cokoliv ...
a do vineoték moc často nechodím, tak za ten lůj nebudu vyhazovat ... :-)
mooooc....jo, jo...dcerka mne také pomalu přerůsta Markelko....krásně jsi to napsala****
*...nojo, občas si říkám - vychovat se to nedá a zabít se to nesmí...a přitom by je člověk sežral láskou, ale nemůže jim to říct :-))...
dadíková: jo, na vnoučata se moc těším, budu jim číst pohádky, povídat jim o životě, vařit jim dobroty...:-))), díky
hastrman: za návštěvinku děkuji z * se raduji
vesuvanka: děkuji, Janinko :-)))
nechápu: jsem ráda, že líbila
Sarrah: Díííííky!
rainman: tos mne pobavil, je to přesně tak :-))
Print: já si cením zárubně tvých dveří, díky
Craerassy: díky, všem se čas táhne, ale mě utíká, někdo mne šidí, mám ten pocit :-))
Zuzulinka: díky za nákukýnka, roste nám to roste, jak prosté, někdy je to sprosté :-)))
malá má jen pět..ale už mi občas stříká voňavkou a krade jelení lůj, aby se rtěnkovala.o))
Zuzulinka: tak si to užívej, malý holky jsou zlatý, já už mám odrostlý, jedna má 26 a druhá 15, tak vím, o čem mluvím. Mám i kluka, 23 letýho buka, taky mi kradl jako malej šperky a věšel si je na sebe, ale dnes už je v pořádku :-)))
Zoroaster: Díky za návštěvu :-)) To ,maminko, tak pěkně zní, dítka mi říkají s nadhledem - matko, někdy mami, když jsou v dobrým rozpoložení 8-)))