Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekubíkova dušičková
01. 11. 2005
8
2
3377
Autor
poslednísklenička
jsi jediný komu
nosím květiny
mlčíme spolu
často
teď bojím se
že koleje tě
studily
2 názory
poslednísklenička
30. 01. 2007Ten Harant
21. 10. 2006
tohlencto znam.. bohuzel.. a boli to sem tam.. este porad.. za vzpominku.. tekuji.. *
KristinaKočanská
10. 12. 2005poslednísklenička
10. 12. 2005
hm, k tomuhle nemám co dodati....
(není krásná proto, že není krásné, že máme komu takové básně psát)
poslednísklenička
21. 11. 2005pozorovatel
18. 11. 2005
tak k básni se nebudu nijak moc vyjadřovat,cítím že mi to nepřísluší, jenom: je moc dobrá.
Eleja: to je strasne omezeny pohled, s tema kytkama.
ja vim, ze neni doslovne kytka jako kytka, jen mi to tak napadlo, ze nosit muzum kvetiny je nase spolecna myslenka.
Já souhlasím se sousedem. Začátek mi přijde supr! Ale ten závěr vyvolává dojem ironie a to vyvolává úsměv. Což je škoda, protože jinak se mi fakt moc líbí...
no jo, tentokrat jsi zase neco prebrala ty mne - strasne rada bych nosila chlapci kvetiny, ale je mi to hloupe, ach ja, proc ja jenom nejsem chlap, bych se ty zeny se mnou mely :-)
jinak smutna a sniva, jako cele dusicky - ted jsem sla domu, od kostela sel pruvod lidi se svickama, bily zvony a knez zpival, vsude vonelo kadidlo - docela zvlastni zazitek, fakt.
No - buďto tomu moc nerozumím, nebo je - ač to jistě neplánovala - docela vtipná.
Tak jak tak upřímnou soustrast.