Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seranní
Výběr: hai_mal
03. 11. 2005
25
0
6347
Autor
dadíková
kateřinky ve váze
a malý neklid
ve mně
proč pořád musím
rýpat klacíkem do vosích hnízd
a nechodit kolem nich spíš po špičkách
když vos
se tolik
bojím
no jo, chodím si do klubu v noci číst a pak to takhle dopadá:-)
a blíží se konec měsíce tak tam musím "uklidit"
:-)
T+V
dílo bylo dáno do Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
děkujeme za účast
nie zlé, ale neviem, no... dávam tip, je to pekné, ale niečo sa mi na tom nezdá, len neviem čo:-)
Smetiprach
03. 11. 2005
musím dream....:))
janku jak v Práglu blázinec co se kateřinek týče,?
v lese je to taky peklo, chrouste, si nevybereš...:))
Smetiprach
03. 11. 2005
šmarja moje jsou přece chryzantémy, ty neznáš tento moravský název,? miluju je...
ani nevím že Kateřinky blázinec v Praze...
Smetiprach
03. 11. 2005Smetiprach
03. 11. 2005
jednou jsem likvidovala vosí hnízdo. tak jsem se bála a byla hysterická, že jsem místo pytle, do kterého jsem je chtěla shodit, vzala svou zánovní tašku adidass..skončila v popelnici :o)
taky díky za osvětu, netušila jsem, že kateřinky = chryzantémy.
po pravdě, ty mám jen o trochu méně ráda než vosy.
*
pěkná báseň, oslovila mě.... TIP
kateřinky - to jsem nevěděla, že se tak říká chryzantémám :-))) díky za vysvětlení
kateřinky jsem dlouko neslyšel ... ale znám ... i to š´tourání do vosích hnízd, smutná (možná dík počasí)
*t
hecky, tip při odpoledni, kateřinky jako pozdní jiřinky? ... to jsem nevěděla ... a s tím rýpáním ... když ono někdy tak dělá radost, radost vlastní potměšilosti ... tak si hezky zarýt - hlavně do někoho, kdo se hned rozčertí .... ale pak člověk zas hasí do dobrého, či ne?
ale ti beze smyslu pro humor to holt nepochopí a je zle ...
Diotima - toto tím rýpáním zrovna nemyslím..
něco jinýho trochu...:))
spíš hry s ohníčky...
já mám pocit že málokdo pochopil....:)))
kam mířím....
ale to neva....
no já bych řekla, že je to o ranním píchání, vzhledem k těm kytkám ve váze:-)))